Аналітики британського автомобільного видання WhatCar прийшли до висновку, які 10 plug-in гібридних моделей є найкращими станом на 2021 рік. Пише ua.motors.
Темп і діапазон ходу цього плаг-ін гібрида БМВ X3 майже ідентичний до його головного конкурента, Audi Q5 TFSIe. Проте X3 має кращу інформаційно-розважальну систему, вона трохи тихша в електричному режимі, і навіть коли його двигун заводиться, салон залишається дуже тихим місцем, щоб подолати численні кілометри.
Вольво XC90 Recharge T8 приховує туза в рукаві: це єдиний гібридний позашляховик із 7 сидіннями, що продається на ринку сьогодні. І ніби цього було недостатньо, це також найшвидший XC90 зі значним відривом, але при тому машина не жертвує тими якостями, які зробили найбільший Volvo таким привабливим для тисяч покупців: його стильним і великим салоном. Однак їзда на ньому жорсткіша, ніж ви могли очікувати.
Volkswagen нещодавно вніс у плаг-ін гібридний Passat низку оновлень, включаючи значно довший електричний діапазон роботи. Крім того, він тихий на будь-яких швидкостях, має багато місця для пасажирів, а також доступний у кузові «універсал», що надає йому дуже практичний багажник. Акумулятори добре займають нішу запасного колеса, але це єдиний момент, у якому практичність піддається втратам.
У тестах журналу WhatCar Форд Kuga пройшов майже на 50% більше на електроенергії, ніж гібридні кросовери з аналогічними цінами. Що також вразило автоекспертів, це коли витрати пального виявилися найнижчими, демонструючи показник 4.52 літри на 100 км. Будучи компактним кросовером, Kuga також забезпечує чудовий вид на дорогу попереду – сидиш високо. А еластична збита підвіска робить його дуже комфортним як на швидкості, так і під час катання по місту.
БМВ 530e – це ще один автомобіль, який може здійснити багато подорожей без необхідності будити двигун. Але навіть коли цей плавний 2,0-літровий бензиновий агрегат заводиться, німецький автомобіль все одно досить тихий, щоб не соромити репутацію повноцінних лімузинів. Виберіть його з адаптивною підвіскою для найкращої їзди, і 530e стане найвищим пакетом розкоші, без відповідної ціни.
Технічно чеський ліфтбек Шкода Суперб iV поєднує в собі 1,4-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом і акумулятор, достатньо великий для пробігу 55 кілометрів лише на електротязі. По суті, це те саме, що ви отримуєте у випадку Volkswagen Passat GTE, але Superb ще більш просторий, особливо ззаду.
Якщо ви шукаєте компактний плагін-гібрид із значком бренду преміум-класу на носі, працівники WhatCar рекомендують поглянути на Audi A3 40 TFSIe. Так, гібрид Mercedes-Benz A250e має трохи дешевшу базову вартість та трохи кращу дальність використання лише на електриці, але він не такий витончений, він не так добре керується, і часом його їзда є більш нудною, ніж в Ауді.
Вибираючи підключається гібрид, зрозуміло, що вам потрібні економічність та економічна ефективність, але якщо ви не хочете йти на компроміси щодо кращих речей у житті, X5 xDrive45e — це саме вам. Він пропонує такий же фантастичний інтер’єр, як і будь-який інший X5, і є ще більш витонченим, але він також дешевший у їзді, ніж конкуренти, не в останню чергу тому, що він може подолати колосальні 54 милі на електроенергії.
Річ, яка робить седан D-класу БМВ 330e таким особливим, полягає в тому, що, окрім ледь-ледь меншого багажника, він дуже схожий на будь-яку іншу третю серію БМВ, а це означає, що їздити на ньому дуже весело. Немає нічого його роботі такого, щоб змусити припустити, що ви возите з собою ще певну кількість баласту (акумуляторів) для більш ніж 46 кілометрів їзди з нульовим рівнем викидів. Більше того, фактично всі матеріали в салоні виглядають досить дорого, інформаційно-розважальна система зручна у використанні, а ззаду є достатньо місця – пишуть WharCar.
Офіційні цифри витрат пального Шкоди Октавії iV- 0.8 л/100 км – показують, чого можливо досягти, якщо ви будете робити багато коротких поїздок. У той же час викиди CO2 на рівні 31 г/км опускають його до надзвичайно низького 6% податку на службові автомобілі. Однак найважливіше те, що це поєднується з комфортною їздою, великою кількістю стандартного обладнання та достатньо великим багажником, щоб побудувати сарай.
DS 7 Crossback E-Tense
Існують деякі версії кросовера DS 7 Crossback, які варто розглянути, але, на жаль, E-Tense не є однією з них, тому що він не такий витончений, як його гібридні конкуренти. Навіть якщо ви не помітите його ніяку керованість, його їзда миттєво переходить від крутої до аварійної, в той час як інтеграція двигуна і електромотора є посередньою.
Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…
Honda зажадала розриву зв'язків між Nissan та Renault. Bloomberg стверджує: японська компанія стурбована можливим потраплянням…
Тривалий простий автомобіль може призвести до низки проблем, які здатні значно «вдарити» по гаманцю автовласника.…
В Україні відбуваються важливі зміни щодо водійських прав. Багато власників безстрокових посвідчень, особливо тих, хто…
Експерти автомобільної індустрії визначили найкращі новинки 2025 року серед доступних автомобілів. Журі таких престижних конкурсів,…
Суворі зими викликають у власників електромобілів занепокоєння запасом ходу їхніх автомобілів. Дослідження, проведене Recurrent ,…
Leave a Comment