Які системи безпеки в автомобілі не працюють у погану погоду

До чого автомобіліст повинен бути готовий при поїздках у сніг та дощ.

Час читання: < 1 хв.
0

Сучасний автомобіль оснащений розумною електронікою, яка стежить за безліччю моментів: дотримання розмітки, зближення з іншим транспортом, потрібна траєкторія руху. Водій звикає, що частина завдань під час руху бере на себе техніка та розслабляється.

Однак у сніг та дощ деякі системи перестають працювати, тому автовласникам доводиться покладатися лише на свої навички. Американська автомобільна асоціація провела низку експериментів , які довели це.

Наприклад, для випробування роботи систем автоматичного екстреного гальмування (АЕВА) перед автомобілем ставили надувну перешкоду, що імітує іншу машину. На ній були нанесені знаки та світловідбиваючі елементи. У сонячну погоду система спрацьовувала грамотно: кількість торкань перешкоди сягала лише 17 відсотків. У дощ кількість помилок становила 33 відсотки.

Реклама

Ще гірше у негоду працює система утримання у смузі (ALKA). Автоматика вимикалася без попередження. Під час випробувань у дощ та сніг у 69 відсотках випадків машина перетинала лінію розмітки та йшла на сусідню смугу.

Проблема в тому, що подібна електроніка покладається на радари та камери. Деякі автомобілі мають лазерні пристрої, що визначають відстані. Але всі вони дуже залежать від погодних умов.

Дуже метеочутливі адаптивний круїз-контроль, система попередження про небезпечне зближення. Коли йде сніг чи дощ, радіохвилі починають відбиватися не лише від фактичних перешкод, а й від крапель чи пластівців снігу. Помічники – “автопілоти” теж починають збоїти, приймаючи перешкоди за туман або відбиття світла.

Електронний блок керування починає видавати помилки. Якщо водій покладеться на техніку в таку погоду, то може статися ДТП. Тому там, де клімат часто підкидає неприємні погодні явища, автовласникам слід завжди бути напоготові.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!