Варто також приділити увагу таким речам як “цвіркуни” у пластику салону, поскрипування у сидіннях та іншим подібним дрібницям. Усунення таких джерел шуму, як правило, обходиться не дорого, але це значно поліпшить враження майбутнього покупця від тестової поїздки.

Що ж стосується сторонніх звуків у двигуні, коробці передач, гідропідсилювачі керма, задньому редукторі та інших подібних вузлах та механізмах тут багато хто з продавців застосовує присадки. Принцип дії переважної більшості присадок полягає у збільшенні густоти мастила. Більш густа змазка, у багатьох випадках, зменшує шум від роботи вже зношеного механізму. З етичної точки зору продавати автомобіль “на присадках” не дуже гарно, але деякі продавці застосовують такий прийом.

Косметичні питання

Заберіть з автомобіля максимум предметів, які не потрібні на щодень. В ідеальному варіанті мали б залишитися лише запасне колесо, домкрат, колісний ключ та страховий поліс. Документи, гроші, диски з аудіозаписами, “флешки”, “зарядки” для телефонів, чеки та різні папірці вказують на неохайність. Перевірте на наявність зайвого усі “бардачки”, кишені, бокси. Адже покупці полюбляють, коли їм демонструють машину у стані подібному, як у салоні з новими авто.

Наступний крок – залежно від стану автомобіля здійсніть його комплексне миття, а за потреби часткову чи й повну хімчистку (“детейлінг”). Адже ви знаєте, у якому стані покупці бажають бачити авто. Не забудьте про порядок у багажнику та у моторному відсіку. При цьому не варто зловживати з ароматизаторами та глянцевими засобами для полірування пластику – такі прийоми були популярними у “перекупів” 90-х років. Зараз це вже не у тренді, й навіть навпаки – виглядає примітивно й відлякує.

Поради щодо експлуатації авто перед продажем

Дзвінок від людини, яка зацікавлена у купівлі вашого авто може надійти у будь-який, навіть не надто зручний для вас час. Однак пригадайте статистку, яку ми навели на початку – конкуренція доволі жорстка і у ній не можна втрачати жодного клієнта. Тому варто тримати авто чистим зовні, не захаращеним у салоні, без зайвого (тим паче – брудного та важкого багажу як то старі запчастини чи мішки зі скарбом), коли їдете на зустріч з потенційним покупцем.

Перше враження, створене на основі побаченого на початку зустрічі, впливатиме на подальший розвиток подій та діалог з покупцем. Тому й варто як слід підготувати автомобіль, виконавши ці не надто складні поради, аби серед усіх десятків тисяч варіантів покупець вирішив зупинитися саме на вашій пропозиції.