Чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою

0
489

Думки з приводу прогріву двигуна перед початком руху можуть бути самими різними. Одна група людей говорить, що краще дати двигуну попрацювати на холостому ходу кілька хвилин для прогріву перед початком руху. Інші ж вважають, що робота на холостому ходу для прогріву силового агрегату не є хорошою ідеєю і без необхідності викликає підвищений знос.

Для карбюраторних двигунів раніше була потрібна інша процедура
В ті часи, коли на дорогах їздили тільки карбюраторні бензинові автомобілі, а дизелі були камерними, принцип був ясний – прогрів! У цих автомобілях було важливо, щоб різні деталі двигуна поступово досягали робочої температури і не піддавалися різким температурних перепадів, які можуть привести до пошкоджень. Крім того, в той час ще не були настільки досконалі масла, які були набагато жорсткішими при низьких температурах.

Водіння автомобіля з холодним карбюраторним двигуном пов’язане з багатьма незручностями. Силовий агрегат викидає більшу кількість шкідливих речовин, глухне при високих навантаженнях або смикається. Але цей час минув, і немає необхідності робити щось подібне перед тим, як сісти за кермо більш нового автомобіля.

Деякі водії і сьогодні дотримуються старого способу

Багато водіїв, які звикли до прогріву двигуна на старих автомобілях, дотримуються цього і сьогодні, навіть якщо у них нові моделі автомобілів. Вони дотримуються звичного способу дій і не бачать в цьому жодної проблеми. Однак прогрів двигуна не дуже підходить для нових автомобілів, які оснащені інжектором, блоками управління і іншими технологічними деталями.

Читайте також  Що має бути у водія в авто?

У холодну погоду автомобіль може їхати відразу

Деякі автовиробники стверджують, що їхній автомобіль здатний виїхати на дорогу відразу після запуску в сильний мороз. Але це не означає, що в довгостроковій перспективі це нешкідливо для автомобіля. Сучасні двигуни виготовляються зі складних і термостійких матеріалів. Деякі компоненти, такі як розпредвали, колінчаті вали і вузли турбокомпресорів, встановлюються на підшипниках ковзання. На практиці це означає, що між їх поверхнями знаходиться невеликий шар масла для змащення.

Важливо дотримуватися інструкцій виробника

Мастило повинна надходити в підшипники якомога швидше, щоб уникнути надмірного зносу через підвищення тертя. Тому для двигуна дуже важливо, щоб масло було досить якісним, відповідало зазначеним умовам і не було занадто зношеним і старим. У цьому випадку воно не зможе надійно змащувати ці деталі, які будуть зношуватися набагато швидше. У той же час важливо дотримуватися приписану маркування моторного масла, рекомендованого виробником. Це пов’язано з тим, що тільки таке масло здатне надійно виконувати свою функцію при будь-яких умовах.

Поступове прогрівання – кращий варіант

Кращим рішенням є поступове прогрівання двигуна, особливо в холодні морозні місяці. Нічого не станеться, якщо завести автомобіль, почекати хвилину або дві, а потім вирушити в дорогу в звичайному режимі. Разом з тим не завадить прогріти двигун, рухаючись плавно, а не просто збільшуючи обороти до межі. Як двигун, так і різні шланги і ущільнення оцінять такий стиль прогріву.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.