Кожна коробка перемикання передач має свої плюси і мінусами, проте в деяких випадках «механіка» є безпрограшним варіантом.
Оснащені автоматом позашляховики не приносять проблем водієві до того моменту, поки не починається пробуксовка коліс. Проблема воротарів полягає в їх швидкому перегріванні, пояснив автомобільний експерт.
«Що стосується динаміки розгону машини з автоматом, з багатоступеневою коробкою передач, то розганяються вони навіть швидше, ніж такі ж машини з механічною коробкою в руках віртуозних водіїв», – нагадав автоексперт.
Однак ключова перевага механіки – здатність повністю відчути свій автомобіль. Багатьом водіям краще починати свій шлях саме з механічною коробки передач, щоб навчитися майстерності водіння. Ще один незаперечний плюс МКПП полягає в більш бюджетному ремонті.
Новачкам раніше розповіли, як не помилитися у виборі першого автомобіля. Важливо не тільки правильно підібрати модель машини, але і вміти розмовляти з дилерами.
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Осінь приносить не лише яскраві краєвиди, а й підвищену небезпеку на дорогах. Темні вечори, тумани,…
Leave a Comment