Експерти розповіли, яким чином розмір покришок і дисків впливає на поведінку автомобіля.
Нерідко власники транспортних засобів прагнуть поставити на авто низькопрофільну гуму, але у такого рішення є як плюси, так і мінуси. Наприклад, гума низького профілю з значенням співвідношення висоти профілю до ширини шини менше 60, відрізняється хорошим плямою контакту з дорогою, знижує безпружинні маси і в цілому більш стабільно поводиться як на високих швидкостях, так і при маневруванні.
Також через меншої ваги і більш жорсткої структури низькопрофільні покришки трохи зменшують витрата палива і менше зношуються.
З недоліків – більш висока ціна, помітне погіршення плавності ходу (особливо на нерівних дорогах), а також великий ризик пошкодити ходову частину при наїзді на вибоїну. Також низькопрофільна гума помітно сильніше шумить на абразивному і неоднорідному асфальті.
Підводячи підсумок, можна сказати, що низько профільна гума більше підходить для спортивних машин, або для тих, хто катається в основному по рівних дорогах з гладким асфальтом. У будь-якому випадку, при переході на інший профіль гуми, потрібно враховувати рекомендації заводу-виготовлювача авто.
General Motors знову підтвердила свої позиції лідера автомобільного ринку США у 2024 році. Компанія збільшила…
Водіям слід пам'ятати, що алкоголь за кермом не лише небезпечний, а й абсолютно заборонений законом.…
Tesla оголосила про масштабне відкликання своєї нової моделі Tesla Model 3 Highland на території США.…
Один неправильний розворот може стати причиною втрати водійських прав для українських автомобілістів. Патрульна поліція Київської…
Базова версія моделі коштуватиме від €23 990. У стандартну комплектацію входитимуть 17-дюймові диски, світлодіодні фари,…
Фотошпигуни зняли нове покоління Nissan Leaf під час випробувань на дорогах США. Сильно закамуфльований автомобіль…
Leave a Comment