Експерти розповіли, яким чином розмір покришок і дисків впливає на поведінку автомобіля.
Нерідко власники транспортних засобів прагнуть поставити на авто низькопрофільну гуму, але у такого рішення є як плюси, так і мінуси. Наприклад, гума низького профілю з значенням співвідношення висоти профілю до ширини шини менше 60, відрізняється хорошим плямою контакту з дорогою, знижує безпружинні маси і в цілому більш стабільно поводиться як на високих швидкостях, так і при маневруванні.
Також через меншої ваги і більш жорсткої структури низькопрофільні покришки трохи зменшують витрата палива і менше зношуються.
З недоліків – більш висока ціна, помітне погіршення плавності ходу (особливо на нерівних дорогах), а також великий ризик пошкодити ходову частину при наїзді на вибоїну. Також низькопрофільна гума помітно сильніше шумить на абразивному і неоднорідному асфальті.
Підводячи підсумок, можна сказати, що низько профільна гума більше підходить для спортивних машин, або для тих, хто катається в основному по рівних дорогах з гладким асфальтом. У будь-якому випадку, при переході на інший профіль гуми, потрібно враховувати рекомендації заводу-виготовлювача авто.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment