Експерти розповіли, яким чином розмір покришок і дисків впливає на поведінку автомобіля.
Нерідко власники транспортних засобів прагнуть поставити на авто низькопрофільну гуму, але у такого рішення є як плюси, так і мінуси. Наприклад, гума низького профілю з значенням співвідношення висоти профілю до ширини шини менше 60, відрізняється хорошим плямою контакту з дорогою, знижує безпружинні маси і в цілому більш стабільно поводиться як на високих швидкостях, так і при маневруванні.
Також через меншої ваги і більш жорсткої структури низькопрофільні покришки трохи зменшують витрата палива і менше зношуються.
З недоліків – більш висока ціна, помітне погіршення плавності ходу (особливо на нерівних дорогах), а також великий ризик пошкодити ходову частину при наїзді на вибоїну. Також низькопрофільна гума помітно сильніше шумить на абразивному і неоднорідному асфальті.
Підводячи підсумок, можна сказати, що низько профільна гума більше підходить для спортивних машин, або для тих, хто катається в основному по рівних дорогах з гладким асфальтом. У будь-якому випадку, при переході на інший профіль гуми, потрібно враховувати рекомендації заводу-виготовлювача авто.
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Leave a Comment