Експерти розповіли, яким чином розмір покришок і дисків впливає на поведінку автомобіля.
Нерідко власники транспортних засобів прагнуть поставити на авто низькопрофільну гуму, але у такого рішення є як плюси, так і мінуси. Наприклад, гума низького профілю з значенням співвідношення висоти профілю до ширини шини менше 60, відрізняється хорошим плямою контакту з дорогою, знижує безпружинні маси і в цілому більш стабільно поводиться як на високих швидкостях, так і при маневруванні.
Також через меншої ваги і більш жорсткої структури низькопрофільні покришки трохи зменшують витрата палива і менше зношуються.
З недоліків – більш висока ціна, помітне погіршення плавності ходу (особливо на нерівних дорогах), а також великий ризик пошкодити ходову частину при наїзді на вибоїну. Також низькопрофільна гума помітно сильніше шумить на абразивному і неоднорідному асфальті.
Підводячи підсумок, можна сказати, що низько профільна гума більше підходить для спортивних машин, або для тих, хто катається в основному по рівних дорогах з гладким асфальтом. У будь-якому випадку, при переході на інший профіль гуми, потрібно враховувати рекомендації заводу-виготовлювача авто.
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
Leave a Comment