Експерти розповіли автомобілістам, що робити, якщо автомобіль перегрівся. З приходом літнього тепла, це питання стає все більш актуальним.
По-перше, потрібно перевірити рівень охолоджувальної рідини. Для початку потрібно дочекатися поки мотор охолоне. До цього моменту відкривати кришку бачка радіатора або розширювального бачка, заборонено. Традиційно, розширювальний бачок системи охолодження прозорий, що дозволяє оцінити рівень рідини в ньому не відкриваючи.
Переконавшись, що витоку охолоджуючої рідини немає, можна спробувати охолодити мотор «пічкою». Потрібно перевірити, чи вимкнено кондиціонер, перевести регулятор температур в максимальне положення і включити обдування. Двигун охолоне за пару хвилин. Якщо так і сталося, то продовжувати рух можна, при цьому не виключаючи обігрів.
Якщо під машиною видно калюжу, то найімовірніше охолоджуюча рідина витекла або випливає. У цій ситуації потрібно заглушити мотор і продовжувати поки він охолоне до 40-60 градусів – близько 30 хвилин. Після цього в радіатор або розширювальний бачок потрібно залити охолоджену рідину або воду. Якщо вода буде відразу витікати, то продовжувати руху більше не вийде. Відразу варто викликати евакуатор.
Перегрів може викликати і поломка термостата – якщо його заклинило в закритому положенні. Термостат управляє потоком охолоджуючої рідини і автоматично відкриває протоку для рідини в радіатор охолодження, при охолодженні – перекриває. Якщо двигун перегрівся, а патрубок з’єднує двигун і радіатор холодний, то проблема в термостаті. Пристрій доведеться замінити.
Несправність вентилятора охолодження також може привести до перегріву. Його поломку можна визначити по перегріву мотора під час руху на низьких швидкостях або в пробці.
Якщо в автомобілі встановлена термомуфти, то її теж потрібно перевірити. На повністю прогрітому моторі, при прогазовке, муфта з вентилятором повинна клинить і збільшувати потоки повітря через радіатор.
Якщо в системі охолодження утворилася повітряна пробка, також можливий перегрів. Просто так повітряна пробка не може утворитися. Найчастіше вона з’являється після процедури зливу / затоки охолоджуючої рідини.
Зовні забитий радіатор теж може привести до перегріву. Радиться періодично промивати і продувати його.
Пробій прокладки головки блоку циліндрів або тріщина в голівці блоку можуть викликати перегрів. При цьому з вихлопної буде йти густий пар.
Іншими причинами перегріву двигуна можуть бути: збій в роботі паливної системи, порушення роботи системи охолодження, поломка клапана скидання в системі охолодження, неякісна охолоджуюча рідина, некоректна установка ГБО та ін.
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…
Великий електричний фургон Nissan Interstar-e доступний на європейському ринку з базовим цінником 44 000 євро.…
Leave a Comment