Назвали головні помилки водія, через які може постраждати кондиціонер

Найбанальніший промах будь-якого власника машини з кондиціонером - згадувати про нього тільки тоді, коли в салоні стає спекотно.

Час читання: 2 хв.
0

Кондиціонер давно став пересічною частиною практично будь-якої машини – як підігрів «п’ятої точки» водія або світло в салоні. А тому ставлення більшості автовласників до цієї системи більш ніж споживче – мало хто спромагається стежити за його станом, зазначає « АвтоВзгляд ».

Найбанальніший промах будь-якого власника машини з кондиціонером – згадувати про нього тільки тоді, коли в салоні стає спекотно. При такому підході в холодну пору року вузли «клімату» фактично простоюють, що шкідливо для системи.

Справа в тому, що без руху холодоагенту по її магістралях неможлива мастило рухомих частин компресора – найдорожчою деталю будь-якого «холдильник». І в перший час при запуску кондиціонера після довгого простою компресор працює, що називається, «насухо», посилено зношуючи свої пари тертя.

Щоб цього уникнути, ніяких особливих зусиль не потрібно. Досить не рідше ніж раз на місяць, навіть в зимову холоднечу, включати систему клімат-контролю машини. Ненадовго, усього на кілька хвилин. Але цього вистачить, щоб мастило завжди була присутнє на поверхнях, що труться механізму компресора і він не викинув одного разу «фортель», відмовившись працювати після довгого зимового забуття.

Наступну помилку автовласника в поводженні з кондиціонером теж не назвеш рідкісною або несподіваною. Спробуйте згадати, хто з ваших знайомих автомобілістів хоч раз згадував про те, що перевірив наявність холодоагенту в системі кондиціонера. Швидше за все, таких взагалі не виявиться. А між тим, щоб не залишитися віч-на-віч з непрацюючою кліматичної установкою теплим весняним днем, нею потрібно не тільки користуватися.

Після зими, коли «кондей» простоював, може з’ясуватися, що холодоагент просто пішов з системи. Адже не секрет, що в природі не існує абсолютно герметичних з’єднань і ущільнювачів. У тому числі і в системі автокондиціонера. Тому холодоагент з неї поступово втрачається на абсолютно будь-якій машині – десь швидше, десь повільніше. Вчасно відстежити його наявність – досить просто. Піднімаємо капот і знаходимо на одній з трубок «кондея» спеціальний «вічко» – прозору лінзочку, що дозволяє побачити рідину (стиснений газ) в патрубку – якщо вона там є. Якщо немає – треба їхати на заправку холодоагентом.

Третій «провал» у взаєминах з «кліматом» своєї машини теж слід попереджати заздалегідь. Всі знають, що ефективність охолодження кондиціонером салонного повітря взаємопов’язана з якісною роботою радіатора кліматичної системи. Тобто залежить від чистоти його сот.

Адже він зазвичай розташовується перед радіатором системи охолодження двигуна і весь пил і бруд з дороги (навіть взимку) осідають, в першу чергу, на ньому. Щоб хоч якось запобігти можливим проблемам з «кондея» через його радіатора, має сенс заздалегідь зробити невелику модернізацію свого авто. Для цього достатньо той чи інший спосіб встановити дрібну сітку (типу москітної, застосовуваної для вікон квартир) на фальшрадіаторной решітці – щоб захистити від засмічення соти радіатора «кондея».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!