Автомобільні виробники існують вже хтозна-скільки. Деяким вже більше сотні років! За цей час багато хто згинув, не витримавши тяжкої конкуренції або тяжких часів. Проте ті, котрі залишилися і відомі усім донині, – відомі, власне, в першу чергу своїми логотипами. Адже немає жодної компанії без свого фірмового товарного знака – значка. Ви можете здивуватись, які іноді незвичні лого використовувалися автокомпаніями, наприклад, 40 років тому. А тепер вони такі, які є, які ми знаємо.
Останнім часом світ прагне мінімалізму. У всякому разі, є подібні течії і в фасонах одягу, і в дизайнах екс- та інтер’єрів будинків, і, нарешті, в автопромисловості. Особливо ми можемо бачити тенденцію до спрощення форм в салонах нових авто, які значно «легші», «повітряніші», невимушеніші, ніж були в 2000-х. Це не тільки воля дизайнерів, мовляв, цього десятиліття ми будемо гратися у мінімалізм, бо нам так заманулося! Такі закономірності розвитку автомобільних інтер’єрів стали можливими завдяки опануванню нових технологій, які дають можливість виплавляти деталі надскладної форми. Разом з тим, ІТ-сектор і діджиталізація загалом взяла на себе повсюдне впровадження сенсорних панелей та екранів, що теж зекономило масу площі на торпедо чи центральному тунелі.
Та в даному випадку мова піде про ті-таки значки. Мода на мінімалізм добралася і їх. При чому, багато компаній майже одномоментно, ніби змовившись, змінили стилістику своїх емблем. Давайте подивимось, до чого прагнуть автовиробники на прикладі списку, складеного виданням carthrottle.com. Інформує портал UaMotors .
Останній (на момент написання статті), хто вирішив, що йому теж необхідно мати новий значок – це французький виробник Peugeot. Це 11-те оновлення емблеми з символом лева, що використовується компанією в тій чи іншій формі ще з 1850 року. Проте оновлення 2021-го року не є повністю новим: це дуже точна реінкарнація логотипу, який Пежо вже використовувала у 60-х роках минулого століття.
Цікаво, що логотип BMW майже не змінився з 1917 року. Він лише злегка доопрацьовувався протягом минулого століття, останній раз його «припудрили» у 1997 році, приблизно 34 роки з моменту попередньої зміни. Це завжди були білі та блакитні квадранти в медах чорного кола, що представляють кольори Баварської Землі, області Німеччини, а не пропелер літака, як часто помилково стверджують.
Останнє оновлення є, мабуть, найбільш значущим в історії бренду. У березні 2020 року BMW представила новий напівпрозорий логотип.
Корейська фірма вже не випускає тих дешевих і скромних машин, з яких починала. Значить, потрібно змінити під стать новому іміджу і емблему. До речі, остання весь цей час представляла собою спрощену версію тієї, що була 1994 року. А як щодо нової? Вона мало схожа на попередню. Як вже неодноразово зазначалося, на перший погляд літери I і A виглядають так, ніби вони утворюють одне-єдине N…
Ніссан спокійно використовував один і той самий логотип, починаючи з 2001 року. Та у липні 2020-го японці вирішили, що антураж довкола марки варто освіжити. Можливо, це зокрема і через звільнення минулого CEO, Карлоса Гонна, щоби, так сказати, відійти від тієї теми остаточно. Першою моделлю, яка приміряла новий значок, став електрокар кросовер Nissan Ariya.
Того ж місяця Toyota здійснила подібний хід, відкинувши 3D-вигляд значка і забравши геть букви під ним. Тепер він став таким, як тоді, коли компанія представила його в 1989 році на святкуванні свого 50-річчя. Просто чорна 2D-модель. За словами Toyota, ось що це означає: “Внутрішні овали символізують серце клієнта та серце компанії, перекриваючись, вони представляють взаємовигідні відносини та довіру між ними, а також формують форму “Т ” – тобто Toyota. Зовнішній овал означає світ, який охоплює Toyota”.
Логотип німецької фірми не змінював концепції з моменту її заснування у 1937 році, де літера V розміщується зверху W. У 1945 році ці букви огорнули колом, і після цього не змінювалося нічого, лише у 2012-му значок прийняв 3D вид. Проте у вересні 2019 року керівництво вирішило надати цим двом літерам знову мінімалістичного дизайну, відтак логотип наблизився до вигляду, який VW мав у 1967 році, хоча і з більш тонким колом та літерами.
Ауді переосмислило лого трохи давніше за інших у цьому списку – в березні 2018 року. Однак, варто зазначити, це якраз є раннім прикладом тієї самої тенденції “спрощення”, якої дотримались колеги у Фольксвагені та інших вищезгаданих компаніях.
У нас все ще є чотири кільця, покликані символізувати чотири фірми (Audi, Horch, DKW та Wanderer), які об’єдналися в 1932 році, щоб створити попередника Audi – виробника «Auto Union». Але тепер вони лише чорні, без жодних об’ємних затінень на хромованому тлі, як раніше.
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…
Оновлений Vauxhall Mokka надійшов у продаж, і його стартова ціна зросла на 3150 фунтів стерлінгів…
У сучасних автомобілях встановлюється велика кількість датчиків, які мають свого часу сповіщати про збої в…
Раніше компанія Mitsubishi анонсувала кілька новинок, роботи над якими вже ведуться. Найближчим часом очікується їхній…
Іноді при заправці до повного бака можна заподіяти автомобілю непоправну шкоду. Однак про це замислюється…
Leave a Comment