Давайте домовимося відразу: ніяких рамних позашляховиків, мова тільки про кросовери, які заточені під усе, крім серйозного бездоріжжя. Натомість в їх розпорядженні:
Отож, універсальними такі машини назвати можна без натяжки. У даному списку ми представляємо чотири супер-кросовери класу «люкс», кожен з яких носить емблему спортивної марки. Тому навіть ці моделі таких іменитих брендів як Porsche, Bentley, Aston Martin чи Lamborghini несуть у собі в першу чергу розкіш і спорт, але, крім того, радують високим ступенем практичності (як для цих марок особливо). Цікавий факт, що троє з чотирьох представників даної підбірки побудовані на одній і тій же платформі і входять в той самий концерн Volkswagen A.G. І тільки SUV від Астон Мартін стоїть одинаком, представляючи цим самим ще більшу цінність в плані ексклюзивності продукту. А на таке в даному класі звертають увагу.
Cayenne, як і Porsche в цілому, є найбільш демократичним у цій когорті суб’єктом. Вже не згадуючи про звичайні Каєнни, які конкурують скоріше з «дешевим» преміум-сектором великих SUV, варто відмітити, що початкова вартість 147 тисяч євро стосується версії Turbo, тоді як гібридний монстр Turbo S E-Hybrid стартує тільки з 175 000 євро. Різниця в техніці. Версія Turbo оснащена4.0-літорвим V8 потужністю 550 к.с. і прискорюється з 0 до 100 км/год за 4.1 с., тоді як в Turbo S E-Hybrid такий же двигун працює в парі з електромотором, відповідно сумарна віддача тут аж 680 к.с. при розгоні 3.8 секунд до «сотні».
Поршевський 4.0-літоровий V8 трудиться і під капотом Бентлі. Ті ж самі 550 к.с. розганяють дещо важчу англійську машину до 100 км/год за 4.5 с. Є також версія Bentayga Hybrid, де електромотор допомагає бензиновому V6 2.9 від Audi видавати 440 к.с. Флагманська модифікація – Bentayga Speed – призначена для пожирання кілометрів на автострадах. Вона має 6.0-літровий мотор W12 на 635 к.с., прискорюється до «сотні» за 3.9 секунд і здатна розвинути максимальну швидкість у 306 км/год. Цікавою особливістю Бентайги є її варіативність у кількості посадкових місць: їх може бути 5 (стандартно), 7 (для «любителів») або ж 4 (для непомірної розкоші на другому ряду).
Агрегат у «джипа» від Астон Мартін тільки один – це V8 на 4.0 літра, який англійці за ліцензією взяли у Mercedes-Benz. Тут він видає 550 к.с. і розганяє DBX до 100 км/год за 4.5 секунд, прямо як Бентайга V8. Коробка передач, звісно, теж мерседесівська, на 9 швидкостей (у Бентлі лише 8). Але що з того, коли витрачає палива у змішаному циклі Aston Matrin на 1.5 літра більше за Bentley. DBX має неперевершений інтер’єр, з першокласною якістю і оригінальним дизайном. В ньому багато місця, доступна широчезна гама кольорів і варіантів оздоблень.
І знову платформа MLB і V8 4.0 від Porsche! Щоправда, мотористи Lambirghini змінили двигун і на італійському суперкросовері він видає 650 к.с. і 850 Нм! Максимальна швидкість Уруса дорівнює 305 км/год, фактично як у Bentayga Speed, а от розгін з 0 до 100 км/год безперечно рекордний – за 3.6 с. В салоні машина підкреслено спортивна, особливо в порівнянні з чопорним Бентлі. Стриманий в емоційному плані інтер’єр Porsche Cayenne Turbo знаходиться десь посередині між своїми співплатформенниками. Втім, розкоші в Урусі теж вистачає: тут можна замовити оздоблення всього салону вкруг італійською шкірою Poltrona Frau, аудіосистему Bang & Olufsen і 4-місну конфігурацію з телевізорами на задньому ряду і багато чого ще.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment