Статті

ТОП-4 кросовери люкс-класу в Україні

Давайте домовимося відразу: ніяких рамних позашляховиків, мова тільки про кросовери, які заточені під усе, крім серйозного бездоріжжя. Натомість в їх розпорядженні:

  • керованість спорткара (слухняність і прозорість рульового управління, тримання в поворотах на високих швидкостях, надійна і потужна гальмівна система);
  • блискавична швидкість (мова як про розгінну динаміку з місця та в русі, так і про показники максимальної швидкості);
  • райський комфорт (безкінечний список опцій, найкращі матеріали оздоблення салону, широченні можливості персоналізації, плавність ходу);
  • практичність (багато місця в салоні, великий багажник, перелік оригінальних аксесуарів на всі випадки життя, високий кліренс);
  • відносна прохідність (все-таки, наявність пневмопідвіски, спеціальних режимів для руху по пересічній місцевості чи навіть бездоріжжям, а також грамотно налаштована «електроніка» грає роль).

Отож, універсальними такі машини назвати можна без натяжки. У даному списку ми представляємо чотири супер-кросовери класу «люкс», кожен з яких носить емблему спортивної марки. Тому навіть ці моделі таких іменитих брендів як Porsche, Bentley, Aston Martin чи Lamborghini несуть у собі в першу чергу розкіш і спорт, але, крім того, радують високим ступенем практичності (як для цих марок особливо). Цікавий факт, що троє з чотирьох представників даної підбірки побудовані на одній і тій же платформі і входять в той самий концерн Volkswagen A.G. І тільки SUV від Астон Мартін стоїть одинаком, представляючи цим самим ще більшу цінність в плані ексклюзивності продукту. А на таке в даному класі звертають увагу.

Porsche Cayenne Turbo

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Німеччина;
  • Зборка: Словаччина;
  • Вартість, €: ≈ від 147 000 до 225 000 (до 260 000 у версії S E-Hybrid).

Cayenne, як і Porsche в цілому, є найбільш демократичним у цій когорті суб’єктом. Вже не згадуючи про звичайні Каєнни, які конкурують скоріше з «дешевим» преміум-сектором великих SUV, варто відмітити, що початкова вартість 147 тисяч євро стосується версії Turbo, тоді як гібридний монстр Turbo S E-Hybrid стартує тільки з 175 000 євро. Різниця в техніці. Версія Turbo оснащена4.0-літорвим V8 потужністю 550 к.с. і прискорюється з 0 до 100 км/год за 4.1 с., тоді як в Turbo S E-Hybrid такий же двигун працює в парі з електромотором, відповідно сумарна віддача тут аж 680 к.с. при розгоні 3.8 секунд до «сотні».

Bentley Bentayga

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Сполучене Королівство (Англія);
  • Зборка: Сполучене Королівство;
  • Вартість, €: ≈ від 175 000 до 400 000.

Поршевський 4.0-літоровий V8 трудиться і під капотом Бентлі. Ті ж самі 550 к.с. розганяють дещо важчу англійську машину до 100 км/год за 4.5 с. Є також версія Bentayga Hybrid, де електромотор допомагає бензиновому V6 2.9 від Audi видавати 440 к.с. Флагманська модифікація – Bentayga Speed – призначена для пожирання кілометрів на автострадах. Вона має 6.0-літровий мотор W12 на 635 к.с., прискорюється до «сотні» за 3.9 секунд і здатна розвинути максимальну швидкість у 306 км/год. Цікавою особливістю Бентайги є її варіативність у кількості посадкових місць: їх може бути 5 (стандартно), 7 (для «любителів») або ж 4 (для непомірної розкоші на другому ряду).

Aston Martin DBX

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Сполучене Королівство (Англія);
  • Зборка: Сполучене Королівство;
  • Вартість, €: ≈ від 190 000 до 270 000;

Агрегат у «джипа» від Астон Мартін тільки один – це V8 на 4.0 літра, який англійці за ліцензією взяли у Mercedes-Benz. Тут він видає 550 к.с. і розганяє DBX до 100 км/год за 4.5 секунд, прямо як Бентайга V8. Коробка передач, звісно, теж мерседесівська, на 9 швидкостей (у Бентлі лише 8). Але що з того, коли витрачає палива у змішаному циклі Aston Matrin на 1.5 літра більше за Bentley. DBX має неперевершений інтер’єр, з першокласною якістю і оригінальним дизайном. В ньому багато місця, доступна широчезна гама кольорів і варіантів оздоблень.

Lamborghini Urus

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Італія;
  • Зборка: Італія;
  • Вартість, €: ≈ від 227 000 до 285 000.

І знову платформа MLB і V8 4.0 від Porsche! Щоправда, мотористи Lambirghini змінили двигун і на італійському суперкросовері він видає 650 к.с. і 850 Нм! Максимальна швидкість Уруса дорівнює 305 км/год, фактично як у Bentayga Speed, а от розгін з 0 до 100 км/год безперечно рекордний – за 3.6 с. В салоні машина підкреслено спортивна, особливо в порівнянні з чопорним Бентлі. Стриманий в емоційному плані інтер’єр Porsche Cayenne Turbo знаходиться десь посередині між своїми співплатформенниками. Втім, розкоші в Урусі теж вистачає: тут можна замовити оздоблення всього салону вкруг італійською шкірою Poltrona Frau, аудіосистему Bang & Olufsen і 4-місну конфігурацію з телевізорами на задньому ряду і багато чого ще.

Волошин Михайло

Опублікував
Волошин Михайло

Останні записи

Jaguar завершив еру ДВЗ і переходить на електромобілі

Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…

22.12.2025

Що робити водієві, якщо загорівся жовтий сигнал світлофор

Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…

22.12.2025

Названо найнадійніші автобренди у 2025 році

У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…

22.12.2025

Дослідження показало: цифрові меню в авто відволікають водіїв і збільшують аварійність

Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…

22.12.2025

Toyota готує новий Yaris у гібридному та електричному варіантах

Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…

22.12.2025

Механік пояснив, чому завжди слід ставити авто на ручне гальмо

Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…

22.12.2025