Перш за все експерти відзначили, що силовому агрегату сильно шкодить масляне голодування, яке найчастіше є наслідком банальної забудькуватості і халатності автовласника. Деякі автолюбителі можуть дуже рідко заглядати під капот для перевірки рівня масла або ж не звертають увагу на відповідний індикатор на приладовій панелі. Без мастила двигун починає працювати під навантаженням і може заклинити.
Ще одна часта причина масляного голодування – неакуратна їзда по «пересічній». Причина може критися в пробитому картері двигуна або поломки його вентиляційної системи, а також пошкоджені трубки подачі масла можуть викликати підтікання мастила аж до повного осушення. В такому випадку масляний насос починає працювати неефективно, а масляні канали забиваються.
Неправильно підібране або підроблене масло також здатні завдати шкоди силовому агрегату. Використання занадто густого масла в мінусові температури або занадто рідкого в екстремальних (гарячих) умовах, можуть нашкодити двигуну. Крім того, варто пам’ятати, що не можна заливати масло для дизельних моторів в двигуни бензинових машин і навпаки. Справа в тому, що у дизельних масел присадки володіють більшою мірою миючими характеристиками.
Неякісне пальне може вивести з ладу двигун. Слід заливати тільки те паливо, яке рекомендовано автовиробником, адже пальне з низьким октановим числом призводить до сильної детонації, а також може стати причиною перегріву мотора. Якщо ж ви заправилися контрафактним пальним з великим вмістом свинцю, метанолу, нафталіну або ацетону, можливі збої в роботі паливної системи, засмічення фільтрів і форсунок.
Поломка системи охолодження зачату призводить до перегріву двигуна. Також вкрай небезпечним є момент, коли антифриз починає потрапляти в моторне масло, що часто є наслідком виходу з ладу прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ), пошкодження площині ГБЦ і теплообмінника. Антифриз здатний порушити процес змащування рухомих елементів двигуна, що може спричинити масляне голодування.
Частою причиною поломки двигуна є його несвоєчасне обслуговування. При обриві ременя ГРМ відбувається неузгодженість розподільного і колінчастого валів може привести до того, що поршні вдарять по відкритим клапанам, буквально руйнуючи все навколо. З поточних сальників на ремінь може потрапляти масло, що сильно скорочує термін служби ременя. На ланцюгових двигунах з часом ланцюг починає розтягуватися, через що з часом вона може «перескочити» на зубах шестерень. В кінцевому підсумку це призводить до пошкодження клапанів, поршнів, распредвала і інших компонентів двигуна.
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
Leave a Comment