Статті

Експерти назвали п’ять причин, чому двигун вмирає раніше терміну

Share

Перш за все експерти відзначили, що силовому агрегату сильно шкодить масляне голодування, яке найчастіше є наслідком банальної забудькуватості і халатності автовласника. Деякі автолюбителі можуть дуже рідко заглядати під капот для перевірки рівня масла або ж не звертають увагу на відповідний індикатор на приладовій панелі. Без мастила двигун починає працювати під навантаженням і може заклинити.

Ще одна часта причина масляного голодування – неакуратна їзда по «пересічній». Причина може критися в пробитому картері двигуна або поломки його вентиляційної системи, а також пошкоджені трубки подачі масла можуть викликати підтікання мастила аж до повного осушення. В такому випадку масляний насос починає працювати неефективно, а масляні канали забиваються.

Неправильно підібране або підроблене масло також здатні завдати шкоди силовому агрегату. Використання занадто густого масла в мінусові температури або занадто рідкого в екстремальних (гарячих) умовах, можуть нашкодити двигуну. Крім того, варто пам’ятати, що не можна заливати масло для дизельних моторів в двигуни бензинових машин і навпаки. Справа в тому, що у дизельних масел присадки володіють більшою мірою миючими характеристиками.

Неякісне пальне може вивести з ладу двигун. Слід заливати тільки те паливо, яке рекомендовано автовиробником, адже пальне з низьким октановим числом призводить до сильної детонації, а також може стати причиною перегріву мотора. Якщо ж ви заправилися контрафактним пальним з великим вмістом свинцю, метанолу, нафталіну або ацетону, можливі збої в роботі паливної системи, засмічення фільтрів і форсунок.

Поломка системи охолодження зачату призводить до перегріву двигуна. Також вкрай небезпечним є момент, коли антифриз починає потрапляти в моторне масло, що часто є наслідком виходу з ладу прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ), пошкодження площині ГБЦ і теплообмінника. Антифриз здатний порушити процес змащування рухомих елементів двигуна, що може спричинити масляне голодування.

Частою причиною поломки двигуна є його несвоєчасне обслуговування. При обриві ременя ГРМ відбувається неузгодженість розподільного і колінчастого валів може привести до того, що поршні вдарять по відкритим клапанам, буквально руйнуючи все навколо. З поточних сальників на ремінь може потрапляти масло, що сильно скорочує термін служби ременя. На ланцюгових двигунах з часом ланцюг починає розтягуватися, через що з часом вона може «перескочити» на зубах шестерень. В кінцевому підсумку це призводить до пошкодження клапанів, поршнів, распредвала і інших компонентів двигуна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025