Конструктори роблять усе можливе, щоб водій не міг завдати шкоди агрегатам та системам авто через свої некоректні дії. Але технічно така можливість часто-густо залишається, та й користувачі часом проявляють неабияку фантазію у своїх знущаннях над машиною.
Зручність користування автоматичною трансмісією розслаблює водія і дає йому відчуття вседозволеності: здається, з педалями можна коїти що завгодно, “автомат” все зрозуміє, все простить і все виконає. Але це не так, принаймні, не в усіх випадках.
Педалей у машин з класичним гідромеханічним “автоматом” лише дві. Головне – не натискувати їх одночасно
Повторимось, певний foolproof (захист від неадекватних дій) в алгоритмах керівання сучасними трансмісіями присутній, але деякі небезпечні для агрегату ситуації виключити просто неможливо.
Тому про заборону або небажаність певних дій з АКП треба знати кожному власнику машини з “автоматом”.
Сучасні автоматичні коробки з гідротрансформатором швидко перегріваються під час буксування. Це небезпечно для АКП
Можливість буксирування причепів машиною з АКП заявляється в заводській інструкції з експлуатації. Зазвичай такий дозвіл мають потужні авто
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…
Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Leave a Comment