Конструктори роблять усе можливе, щоб водій не міг завдати шкоди агрегатам та системам авто через свої некоректні дії. Але технічно така можливість часто-густо залишається, та й користувачі часом проявляють неабияку фантазію у своїх знущаннях над машиною.
Зручність користування автоматичною трансмісією розслаблює водія і дає йому відчуття вседозволеності: здається, з педалями можна коїти що завгодно, “автомат” все зрозуміє, все простить і все виконає. Але це не так, принаймні, не в усіх випадках.
Педалей у машин з класичним гідромеханічним “автоматом” лише дві. Головне – не натискувати їх одночасно
Повторимось, певний foolproof (захист від неадекватних дій) в алгоритмах керівання сучасними трансмісіями присутній, але деякі небезпечні для агрегату ситуації виключити просто неможливо.
Тому про заборону або небажаність певних дій з АКП треба знати кожному власнику машини з “автоматом”.
Сучасні автоматичні коробки з гідротрансформатором швидко перегріваються під час буксування. Це небезпечно для АКП
Можливість буксирування причепів машиною з АКП заявляється в заводській інструкції з експлуатації. Зазвичай такий дозвіл мають потужні авто
Проблема швидкого прогріву салону автомобіля взимку особливо актуальна для власників авто в холодному кліматі. Традиційна…
Надійність - один із ключових критеріїв при виборі автомобіля, особливо серед седанів середнього класу, які…
Чутки про можливе відродження легендарного купе Audi TT з'явилися ще на початку року, однак лише…
Робота двигуна автомобіля безпосередньо залежить від якості обслуговування, серед якого ключовим фактором є своєчасна заміна…
У найближчі місяці Mercedes готується представити повністю оновлений кросовер GLA нового покоління, який стане ключовою…
Автомобільна індустрія постійно розвивається, переходячи від класичних бензинових моторів до турбін, гібридів і електрокарів. Та…
Leave a Comment