Конструктори роблять усе можливе, щоб водій не міг завдати шкоди агрегатам та системам авто через свої некоректні дії. Але технічно така можливість часто-густо залишається, та й користувачі часом проявляють неабияку фантазію у своїх знущаннях над машиною.
Зручність користування автоматичною трансмісією розслаблює водія і дає йому відчуття вседозволеності: здається, з педалями можна коїти що завгодно, “автомат” все зрозуміє, все простить і все виконає. Але це не так, принаймні, не в усіх випадках.
Педалей у машин з класичним гідромеханічним “автоматом” лише дві. Головне – не натискувати їх одночасно
Повторимось, певний foolproof (захист від неадекватних дій) в алгоритмах керівання сучасними трансмісіями присутній, але деякі небезпечні для агрегату ситуації виключити просто неможливо.
Тому про заборону або небажаність певних дій з АКП треба знати кожному власнику машини з “автоматом”.
Сучасні автоматичні коробки з гідротрансформатором швидко перегріваються під час буксування. Це небезпечно для АКП
Можливість буксирування причепів машиною з АКП заявляється в заводській інструкції з експлуатації. Зазвичай такий дозвіл мають потужні авто
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Leave a Comment