Конструктори роблять усе можливе, щоб водій не міг завдати шкоди агрегатам та системам авто через свої некоректні дії. Але технічно така можливість часто-густо залишається, та й користувачі часом проявляють неабияку фантазію у своїх знущаннях над машиною.
Зручність користування автоматичною трансмісією розслаблює водія і дає йому відчуття вседозволеності: здається, з педалями можна коїти що завгодно, “автомат” все зрозуміє, все простить і все виконає. Але це не так, принаймні, не в усіх випадках.
Педалей у машин з класичним гідромеханічним “автоматом” лише дві. Головне – не натискувати їх одночасно
Повторимось, певний foolproof (захист від неадекватних дій) в алгоритмах керівання сучасними трансмісіями присутній, але деякі небезпечні для агрегату ситуації виключити просто неможливо.
Тому про заборону або небажаність певних дій з АКП треба знати кожному власнику машини з “автоматом”.
Сучасні автоматичні коробки з гідротрансформатором швидко перегріваються під час буксування. Це небезпечно для АКП
Можливість буксирування причепів машиною з АКП заявляється в заводській інструкції з експлуатації. Зазвичай такий дозвіл мають потужні авто
Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…
Все більше водіїв стикаються з новою проблемою: поліцейські зупиняють авто, перевіряють документи, нічого не кажуть…
Авторитетний британський портал Top Gear оголосив переможця щорічної премії "Автомобіль року", і цього разу найкращим…
В Україні можуть змінити правила для водіїв старшого віку. Верховна Рада зареєструвала законопроєкт №8082, який…
Німецький автогігант Mercedes тестує оновлене купе CLE 2027 року. Машина вже засвітилася поблизу дослідницького центру…
Поверхнева перевірка автомобіля поліцією законна лише за певних умов і не залежить від бажання інспектора.…
Leave a Comment