Для автомобіля, який простояв на морозі тривалий час, запуск мотора обіцяє отрута проблем. Звичайний запуск силового агрегату при низькій температурі прирівнюється до пробігу в 200 кілометрів. При цьому «страждає» не тільки поршнева група, а й численні гумові ущільнювачі – нерідкі випадки, коли пуск на холодну видавлює сальники двигуна, Гура і трансмісії.
Крім проблем з мотором можуть виникнути поломки підвіски, де теж використовується велика кількість гумових ущільнювачів. Наприклад, збільшується знос сайлентблоков або руйнуються пильовики на кульових з’єднаннях. Також нерідкі випадки виходу з ладу замерзлих і непрогрітих амортизаторів.
Більшості автолюбителів знайома ситуація з розрядився на морозі акумулятором. Це трапляється, коли автомобіль практично не використовується і стоїть на вулиці. Крім того під час запуску двигуна акумулятор, що сів намагається віддати залишки енергії і сідає остаточно, в результаті чого виїхати на машині вийде тільки після того, як водій залишить акумулятор в теплому місці і зарядить його.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment