Для автомобіля, який простояв на морозі тривалий час, запуск мотора обіцяє отрута проблем. Звичайний запуск силового агрегату при низькій температурі прирівнюється до пробігу в 200 кілометрів. При цьому «страждає» не тільки поршнева група, а й численні гумові ущільнювачі – нерідкі випадки, коли пуск на холодну видавлює сальники двигуна, Гура і трансмісії.
Крім проблем з мотором можуть виникнути поломки підвіски, де теж використовується велика кількість гумових ущільнювачів. Наприклад, збільшується знос сайлентблоков або руйнуються пильовики на кульових з’єднаннях. Також нерідкі випадки виходу з ладу замерзлих і непрогрітих амортизаторів.
Більшості автолюбителів знайома ситуація з розрядився на морозі акумулятором. Це трапляється, коли автомобіль практично не використовується і стоїть на вулиці. Крім того під час запуску двигуна акумулятор, що сів намагається віддати залишки енергії і сідає остаточно, в результаті чого виїхати на машині вийде тільки після того, як водій залишить акумулятор в теплому місці і зарядить його.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment