Для автомобіля, який простояв на морозі тривалий час, запуск мотора обіцяє отрута проблем. Звичайний запуск силового агрегату при низькій температурі прирівнюється до пробігу в 200 кілометрів. При цьому «страждає» не тільки поршнева група, а й численні гумові ущільнювачі – нерідкі випадки, коли пуск на холодну видавлює сальники двигуна, Гура і трансмісії.
Крім проблем з мотором можуть виникнути поломки підвіски, де теж використовується велика кількість гумових ущільнювачів. Наприклад, збільшується знос сайлентблоков або руйнуються пильовики на кульових з’єднаннях. Також нерідкі випадки виходу з ладу замерзлих і непрогрітих амортизаторів.
Більшості автолюбителів знайома ситуація з розрядився на морозі акумулятором. Це трапляється, коли автомобіль практично не використовується і стоїть на вулиці. Крім того під час запуску двигуна акумулятор, що сів намагається віддати залишки енергії і сідає остаточно, в результаті чого виїхати на машині вийде тільки після того, як водій залишить акумулятор в теплому місці і зарядить його.
Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…
До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Leave a Comment