Для автомобіля, який простояв на морозі тривалий час, запуск мотора обіцяє отрута проблем. Звичайний запуск силового агрегату при низькій температурі прирівнюється до пробігу в 200 кілометрів. При цьому «страждає» не тільки поршнева група, а й численні гумові ущільнювачі – нерідкі випадки, коли пуск на холодну видавлює сальники двигуна, Гура і трансмісії.
Крім проблем з мотором можуть виникнути поломки підвіски, де теж використовується велика кількість гумових ущільнювачів. Наприклад, збільшується знос сайлентблоков або руйнуються пильовики на кульових з’єднаннях. Також нерідкі випадки виходу з ладу замерзлих і непрогрітих амортизаторів.
Більшості автолюбителів знайома ситуація з розрядився на морозі акумулятором. Це трапляється, коли автомобіль практично не використовується і стоїть на вулиці. Крім того під час запуску двигуна акумулятор, що сів намагається віддати залишки енергії і сідає остаточно, в результаті чого виїхати на машині вийде тільки після того, як водій залишить акумулятор в теплому місці і зарядить його.
Марка Avatr готує конкурента Tesla Model Y. Avatr створили Changan, Huawei та виробник батарей CATL…
Toyota представила інноваційний метод , який дозволяє змінювати колір автомобіля без необхідності перефарбовування чи використання…
Сучасні автомобілі, обладнані численними камерами, GPS-трекерами та пристроями для аудіозапису, нагадують комп'ютери на колесах. Ці…
Оновлений Cadillac Escalade із диким дисплеєм розкрили до прем'єри. У США зняли флагман General Motors…
У світі автомобільної індустрії завжди є місце для нових трендів та напрямів розвитку. BMW, відомий…
Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…
Leave a Comment