Профільні експерти заявили, що легкові автомобілі надійніші кросоверів. Як виявилося, паркетники випускати вигідніше виробникам, проте для покупців даний вибір загрожує цілим рядом проблем.
Кросовери будують на модульних платформах. Це дозволяє їх збирати на одному підприємстві. При цьому життєвий цикл цих моделей менше в порівнянні з легковими машинами.
В умовах економічної кризи автомобілем доводиться користуватися не три роки, а довше. У цьому моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями покупців. Головними стають надійність і ремонтопридатність. Як пояснили експерти, моделі SUV важче легковика, а зайва маса є додатковим навантаженням на агрегати і підвіску. Свою частку забезпечує і розмір коліс.
Чи загрожує проблемам і популярний варіатор. Така трансмісія дешевша «автомата», тому виробники використовують її частіше, проте вона боїться пробуксувань, тому збільшує знос. У легковиків навантаження на варіатор менший, а, отже, даний вузол прослужить довше. Чимало проблем можуть створити і наддувні мотори.
Проаналізувавши всі «за» і «проти» експерти прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment