Профільні експерти заявили, що легкові автомобілі надійніші кросоверів. Як виявилося, паркетники випускати вигідніше виробникам, проте для покупців даний вибір загрожує цілим рядом проблем.
Кросовери будують на модульних платформах. Це дозволяє їх збирати на одному підприємстві. При цьому життєвий цикл цих моделей менше в порівнянні з легковими машинами.
В умовах економічної кризи автомобілем доводиться користуватися не три роки, а довше. У цьому моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями покупців. Головними стають надійність і ремонтопридатність. Як пояснили експерти, моделі SUV важче легковика, а зайва маса є додатковим навантаженням на агрегати і підвіску. Свою частку забезпечує і розмір коліс.
Чи загрожує проблемам і популярний варіатор. Така трансмісія дешевша «автомата», тому виробники використовують її частіше, проте вона боїться пробуксувань, тому збільшує знос. У легковиків навантаження на варіатор менший, а, отже, даний вузол прослужить довше. Чимало проблем можуть створити і наддувні мотори.
Проаналізувавши всі «за» і «проти» експерти прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Leave a Comment