Профільні експерти заявили, що легкові автомобілі надійніші кросоверів. Як виявилося, паркетники випускати вигідніше виробникам, проте для покупців даний вибір загрожує цілим рядом проблем.
Кросовери будують на модульних платформах. Це дозволяє їх збирати на одному підприємстві. При цьому життєвий цикл цих моделей менше в порівнянні з легковими машинами.
В умовах економічної кризи автомобілем доводиться користуватися не три роки, а довше. У цьому моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями покупців. Головними стають надійність і ремонтопридатність. Як пояснили експерти, моделі SUV важче легковика, а зайва маса є додатковим навантаженням на агрегати і підвіску. Свою частку забезпечує і розмір коліс.
Чи загрожує проблемам і популярний варіатор. Така трансмісія дешевша «автомата», тому виробники використовують її частіше, проте вона боїться пробуксувань, тому збільшує знос. У легковиків навантаження на варіатор менший, а, отже, даний вузол прослужить довше. Чимало проблем можуть створити і наддувні мотори.
Проаналізувавши всі «за» і «проти» експерти прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment