Профільні експерти заявили, що легкові автомобілі надійніші кросоверів. Як виявилося, паркетники випускати вигідніше виробникам, проте для покупців даний вибір загрожує цілим рядом проблем.
Кросовери будують на модульних платформах. Це дозволяє їх збирати на одному підприємстві. При цьому життєвий цикл цих моделей менше в порівнянні з легковими машинами.
В умовах економічної кризи автомобілем доводиться користуватися не три роки, а довше. У цьому моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями покупців. Головними стають надійність і ремонтопридатність. Як пояснили експерти, моделі SUV важче легковика, а зайва маса є додатковим навантаженням на агрегати і підвіску. Свою частку забезпечує і розмір коліс.
Чи загрожує проблемам і популярний варіатор. Така трансмісія дешевша «автомата», тому виробники використовують її частіше, проте вона боїться пробуксувань, тому збільшує знос. У легковиків навантаження на варіатор менший, а, отже, даний вузол прослужить довше. Чимало проблем можуть створити і наддувні мотори.
Проаналізувавши всі «за» і «проти» експерти прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Leave a Comment