Раніше з’явився список найнадійніших автомобілів на вторинному ринку, тепер же автоексперти назвали сім авто, на яких цілком реально проїхати понад 500 тисяч км. Найбільш ресурсними виявилися тільки прості агрегати.
Рейтинг опублікував сайт “За кермом”.
Концерн випускає два “вічних двигуна”: К4М робочим об’ємом 1,6 л (102-105 л.с.) і дволітровий F4R (135-143 л.с.). Вони відрізняються простою конструкцією, чавунним блоком циліндрів, низьким рівнем форсування і гідрокомпенсаторами в приводі клапанів. При гарному догляді і розумних навантаженнях мотори можуть досягати півмільйонного пробігу.
Мотори G4FA / G 4FC робочим об’ємом 1,4 і 1,6 л – скромні, але надійні. Їх потужність складає 107 і 123 к.с. відповідно. При правильній експлуатації мотори вельми довговічні. Незважаючи на алюмінієвий блок циліндрів, поршнева при гарному догляді може мати півмільйонний ресурс.
При гарному догляді “намотати” 500 тисяч км може і 1,5-літровий двигун B15D2. Потужність мотора 106 л.с. Блок циліндрів двигуна чавунний. Клапани в голівці блоку циліндрів розташовані в два ряди, V-образно, по два впускних і два випускних клапана на кожен циліндр. Привід здійснюється через гидроштовхачі. Практично всі технічні рішення ідеальні для створення малофорсованого, простого і надійного мотора.
Восьмиклапанний мотор BSE 1.6 MPI – це прямий нащадок легендарного своєю надійністю мотора AKL. Блок циліндрів алюмінієвий з залитими чавунними гільзами. Надійність забезпечують низька форсировка – 102 к.с. і восьмиклапанна головка блоку з гідрокомпенсаторами. Ремінний привід ГРМ простий, довговічний і заміна його безпроблемна.
Японський виробник завжди славився високофорсованими моторами, але є в гамі і більш проти дволітровий бензиновий безнаддувний двигун R20A. Він має алюмінієвий блок циліндрів, в деяких варіантах потужність досягає 155 л.с. Але, незважаючи на це, його ресурс може наближатися до 500 тисяч км.
Малооб’ємний 2,5-літровий мотор 2AR-FE ставилося на RAV4 XA30 і XA40, Camry XV40, XV50, XV70. У різних варіантах він видає 169 – 181 к.с. Блок циліндрів алюмінієвий. Привід ГРМ здійснюється ланцюгом, ресурс якої обмежений 150 тисяч км. Якщо хочете йти на півмільйона рекорд, до палива треба ставитися серйозно, не допускати перегріву мотора і експлуатувати його в щадному режимі.
Двигун TU5JP4, ще він позначається NFU, має робочий об’єм 1,6 л. У цього мотора чавунний блок циліндрів, ремінний привід ГРМ і гидрокомпенсатори зазорів клапанів. Пізніше додалася система управління фазами газорозподілу. Тоді мотор отримав індекс EC5. Двигун видає потужність від 90 до 115 к.с. Мотор встановлювався на Peugeot 206, 307, 408, Partner і Citroen С4, а також на C-Elysee. При належному догляді і частої заміни масла ресурс перевищить 400 тисяч км.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment