Статті

Названо основні помилки у використанні механічної коробки передач

Share

Вважається, що МКПП є більш надійною, ніж «автомат». Нерідко при грамотній експлуатації механічна коробка передач може пережити двигун спільно з яким вона працювала. Однак існує ряд помилок, які здатні в короткі терміни «вбити» дуже надійну «механіку».

Нерідко автомобілі з МКПП вибирають люди з більш агресивним стилем водіння. Такі автолюбителі можуть різко «кинути» зчеплення на старті, що дасть яскравий ефект – різку пробуксовку коліс з характерним дрифтом. 

Але такі розваги створюють ударні навантаження на коробку передач, а після низки різких стартів напевно доведеться міняти вижимний підшипник і згорілі диски зчеплення. Експерти aif.ru рекомендують відпускати педаль плавно, що дозволить збільшити ресурс і надовго збереже працездатність коробки передач.

Проблеми можуть початися, якщо постійно тримати натиснутою педаль зчеплення. Дана помилка нерідко виявляється у новачків, які бояться прибирати ногу на спеціальний майданчик. Злегка натиснута педаль збільшує навантаження на вилку, а зчеплення трохи розтискається. Через це диски починають прослизати і нагріватися, що неминуче призведе до пошкодження даних елементів. Не рекомендується довго тримати зчеплення вичавленим в пробках або на світлофорі, адже це також стає причиною перегріву. У цьому випадку найчастіше страждає вижимний підшипник і диски зчеплення.

Фахівці відзначили, що проблеми з механічною коробкою передач можуть початися, якщо у водія є звичка не до кінця вичавлювати зчеплення. Визначити це можна по характерному хрускоту синхронізаторів в ході перемикання передачі. В кінцевому підсумку це призводить до сточування зубів шестерень. Може зламатися муфта механізму, вирівнюючого швидкості обертання валів.

Аналогічні проблеми можуть початися, якщо випадково включити задню передачу замість передньої на пристойній швидкості і високих оборотах двигуна. Автомобіль не почне на ходу рухатися назад, але ось синхронізатори точно постраждають.

Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МКПП

Останні записи

Секрети продажу авто з пробігом: поради, які дійсно працюють

Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…

07.11.2024

Audi запускає новий бренд без традиційних чотирьох кілець

Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена ​​трьома моделями –…

07.11.2024

Стало відомо, чому Lexus вибрав квадратні підстаканники для кросовера TX

Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…

07.11.2024

Гібридний Cupra Terramar стане найдоступнішим у новій лінійці

Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…

07.11.2024

8 обов’язкових перевірок авто перед зимою, щоб уникнути проблем на дорозі

З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…

07.11.2024

Mercedes готує ексклюзивну серію GLC 300 4Matic Avantgarde

Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…

07.11.2024