Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.
Вважається, що МКПП є більш надійною, ніж «автомат». Нерідко при грамотній експлуатації механічна коробка передач може пережити двигун спільно з яким вона працювала. Однак існує ряд помилок, які здатні в короткі терміни «вбити» дуже надійну «механіку».
Нерідко автомобілі з МКПП вибирають люди з більш агресивним стилем водіння. Такі автолюбителі можуть різко «кинути» зчеплення на старті, що дасть яскравий ефект – різку пробуксовку коліс з характерним дрифтом.
Але такі розваги створюють ударні навантаження на коробку передач, а після низки різких стартів напевно доведеться міняти вижимний підшипник і згорілі диски зчеплення. Експерти aif.ru рекомендують відпускати педаль плавно, що дозволить збільшити ресурс і надовго збереже працездатність коробки передач.
Проблеми можуть початися, якщо постійно тримати натиснутою педаль зчеплення. Дана помилка нерідко виявляється у новачків, які бояться прибирати ногу на спеціальний майданчик. Злегка натиснута педаль збільшує навантаження на вилку, а зчеплення трохи розтискається. Через це диски починають прослизати і нагріватися, що неминуче призведе до пошкодження даних елементів. Не рекомендується довго тримати зчеплення вичавленим в пробках або на світлофорі, адже це також стає причиною перегріву. У цьому випадку найчастіше страждає вижимний підшипник і диски зчеплення.
Фахівці відзначили, що проблеми з механічною коробкою передач можуть початися, якщо у водія є звичка не до кінця вичавлювати зчеплення. Визначити це можна по характерному хрускоту синхронізаторів в ході перемикання передачі. В кінцевому підсумку це призводить до сточування зубів шестерень. Може зламатися муфта механізму, вирівнюючого швидкості обертання валів.
Аналогічні проблеми можуть початися, якщо випадково включити задню передачу замість передньої на пристойній швидкості і високих оборотах двигуна. Автомобіль не почне на ходу рухатися назад, але ось синхронізатори точно постраждають.
Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Навесні водії починають готувати автомобілі до літа, і одним із основних етапів є зміна коліс.…
Tesla офіційно припинила прийом замовлень на класичну версію Model Y США, прибравши її з онлайн-конфігуратора…
Аналітичне агентство Focus2move, яке аналізує ринки в 159 країнах, склало список найуспішніших автовиробників. Лідером залишається…
Водіям варто почати міняти зимові шини на літні, коли середньодобові значення температури повітря становитимуть +4...+6°C.…
Компанія Mazda, хоча і поступається за обсягами продажів багатьом провідним світовим виробникам, все ж залишає…
Leave a Comment