Статті

Названо основні помилки у використанні механічної коробки передач

Share

Вважається, що МКПП є більш надійною, ніж «автомат». Нерідко при грамотній експлуатації механічна коробка передач може пережити двигун спільно з яким вона працювала. Однак існує ряд помилок, які здатні в короткі терміни «вбити» дуже надійну «механіку».

Нерідко автомобілі з МКПП вибирають люди з більш агресивним стилем водіння. Такі автолюбителі можуть різко «кинути» зчеплення на старті, що дасть яскравий ефект – різку пробуксовку коліс з характерним дрифтом. 

Але такі розваги створюють ударні навантаження на коробку передач, а після низки різких стартів напевно доведеться міняти вижимний підшипник і згорілі диски зчеплення. Експерти aif.ru рекомендують відпускати педаль плавно, що дозволить збільшити ресурс і надовго збереже працездатність коробки передач.

Проблеми можуть початися, якщо постійно тримати натиснутою педаль зчеплення. Дана помилка нерідко виявляється у новачків, які бояться прибирати ногу на спеціальний майданчик. Злегка натиснута педаль збільшує навантаження на вилку, а зчеплення трохи розтискається. Через це диски починають прослизати і нагріватися, що неминуче призведе до пошкодження даних елементів. Не рекомендується довго тримати зчеплення вичавленим в пробках або на світлофорі, адже це також стає причиною перегріву. У цьому випадку найчастіше страждає вижимний підшипник і диски зчеплення.

Фахівці відзначили, що проблеми з механічною коробкою передач можуть початися, якщо у водія є звичка не до кінця вичавлювати зчеплення. Визначити це можна по характерному хрускоту синхронізаторів в ході перемикання передачі. В кінцевому підсумку це призводить до сточування зубів шестерень. Може зламатися муфта механізму, вирівнюючого швидкості обертання валів.

Аналогічні проблеми можуть початися, якщо випадково включити задню передачу замість передньої на пристойній швидкості і високих оборотах двигуна. Автомобіль не почне на ходу рухатися назад, але ось синхронізатори точно постраждають.

Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МКПП

Останні записи

Оновлений Geely Atlas відкрився на шпигунських знімках

Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…

03.05.2024

BMW прогнозує спад продажу дизельних автомобілів

У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…

03.05.2024

Українські поліцейські отримали новенькі кросовери Mazda (Фото)

Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…

03.05.2024

Єврокомісія вимагає більше даних від китайських автовиробників

Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…

03.05.2024

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024