Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.
Вважається, що МКПП є більш надійною, ніж «автомат». Нерідко при грамотній експлуатації механічна коробка передач може пережити двигун спільно з яким вона працювала. Однак існує ряд помилок, які здатні в короткі терміни «вбити» дуже надійну «механіку».
Нерідко автомобілі з МКПП вибирають люди з більш агресивним стилем водіння. Такі автолюбителі можуть різко «кинути» зчеплення на старті, що дасть яскравий ефект – різку пробуксовку коліс з характерним дрифтом.
Але такі розваги створюють ударні навантаження на коробку передач, а після низки різких стартів напевно доведеться міняти вижимний підшипник і згорілі диски зчеплення. Експерти aif.ru рекомендують відпускати педаль плавно, що дозволить збільшити ресурс і надовго збереже працездатність коробки передач.
Проблеми можуть початися, якщо постійно тримати натиснутою педаль зчеплення. Дана помилка нерідко виявляється у новачків, які бояться прибирати ногу на спеціальний майданчик. Злегка натиснута педаль збільшує навантаження на вилку, а зчеплення трохи розтискається. Через це диски починають прослизати і нагріватися, що неминуче призведе до пошкодження даних елементів. Не рекомендується довго тримати зчеплення вичавленим в пробках або на світлофорі, адже це також стає причиною перегріву. У цьому випадку найчастіше страждає вижимний підшипник і диски зчеплення.
Фахівці відзначили, що проблеми з механічною коробкою передач можуть початися, якщо у водія є звичка не до кінця вичавлювати зчеплення. Визначити це можна по характерному хрускоту синхронізаторів в ході перемикання передачі. В кінцевому підсумку це призводить до сточування зубів шестерень. Може зламатися муфта механізму, вирівнюючого швидкості обертання валів.
Аналогічні проблеми можуть початися, якщо випадково включити задню передачу замість передньої на пристойній швидкості і високих оборотах двигуна. Автомобіль не почне на ходу рухатися назад, але ось синхронізатори точно постраждають.
Не рекомендується тримати руку на селекторі МКПП. Це може стати причиною швидкого зносу механізму перемикання. Селектор варто чіпати, тільки якщо необхідно переключити передачу.
Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…
В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…
В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…
Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…
Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…
Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…
Leave a Comment