Статті

Названо причини і способи усунення скрипу гальм

Share

Автомобільні експерти розповіли про те, як боротися зі скрипом гальм автомобіля.

Нерідко поява сторонніх шумів в момент гальмування є ознакою неполадок в роботі гальмівної системи. Ці шуми можуть поєднуватися з такими неполадками, як слабкий відгук на педаль гальма або відхилення машини в сторону при гальмуванні. Однак не завжди такі звуки є тривожним сигналом, і фахівці розповіли, як їх розрізняти.

Скрипи часто з’являються через гальмівні колодки. У місці контакту колодки і диска в момент гальмування виникає вібрація, яка через акустику, створювану колісними арками, посилюється і чується, як скрип. Для того, щоб усунути цей ефект можна встановити спеціальні протискрипні накладки. Даний елемент встановлюється між колодкою і поршнем супорта, гасить виникаючі вібрації і бореться зі скрипом. Нерідко причиною появи скрипу стають абсолютно нові колодки. На виробництві їх покривають захисним шаром і поки він не зітреться, з боку коліс буде лунати не найприємніший скрип. Тому після відвідування СТО, де були встановлені нові колодки, водій повинен зробити серію гальмувань в безпечних умовах, щоб колодки «притерлися» . Так вийде швидше спалити цей шар і джерело неприємного скрипу зникне.

Неприємні скрипи можуть з’являтися через несумісність дисків і колодок. Краще використовувати компоненти від одного і того ж виробника. Так можна мінімізувати ризик виникнення дратівного звуку. Але і це може не допомогти, якщо фрикційні накладки колодок виготовлені з неякісної суміші, яка сама по собі може бути джерелом шуму. Краще вибирати продукцію великих брендів, які надають гарантію на свої комплектуючі.

Але навіть притерті колодки від перевірених фірм можуть несподівано почати видавати скрипи. Так вони можуть реагувати на різку зміну зовнішніх умов. Наприклад, автомобіль після довгої поїздки, в процесі якої гальмівна система сильно розігрілася, налітає на калюжу через що температура колодки швидко змінюється. Такі зміни можуть стати причиною швидкого зносу елемента. Також колодки можуть почати скрипіти через забруднення, наприклад, після поїздки по бездоріжжю або бруду.

Поява скрипу може бути сигналом того, що автолюбитель порушив рекомендовані виробником інтервали заміни. Зношена фрикційна підкладка в момент гальмування притискається до диска і видає сильний скрип. Вирішити дану проблему можна лише, замінивши зношені колодки. Поскрипують колодки також через закисания супорта. Необхідно змастити направляючі супорта спеціальним протискриним мастилом.

Найчастіше скрипи зникають після чергового ТО, однак, що робити якщо з колодками все добре? Краще перевірити стан суміжних компонентів системи рульового управління і підвіски, можливо проблема криється там.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025