Статті

Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням – час не витрачається на перевзуття, а черги у шиномонтажі вдається уникати. Проте власник шиномонтажної майстерні в інтерв’ю журналістам розповів, чому такий підхід не завжди виправданий і може бути невигідним.

В Україні особливо популярно мати два комплекти шин — на літо та зиму. На перший погляд, таке рішення економить час та гроші. Але насправді мало хто підраховує, що для того, щоб повернути витрати на купівлю двох комплектів литих дисків з гумою розміром 235/65 на 17 дюймів, потрібно близько 12 років постійного користування. При цьому вартість автомобіля при продажу через наявність другого комплекту коліс практично не збільшується.

У перший сезон після встановлення гуми на дисках потреба в обслуговуванні зазвичай відсутня, але вже з другого сезону важливо робити балансування, яке складно провести самостійно. Крім того, за статистикою на третій та четвертий сезон експлуатації прориви шин, проколи або тріщини на боковині починають з’являтися часто, що змушує звертатися до фахівців та збільшує витрати.

Після п’ятого року багато водіїв замислюються про зміну гуми або навіть про продаж машини, тому повністю компенсувати витрати на два комплекти шин практично нереально. Через війну економія часу виявляється оманливою, а фінансові витрати залишаються значними.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025