Kia Rio та Hyundai Accent і досі залишаються найпопулярнішими іномарками в Україні серед авто віком до десяти років, але двигуни об’ємом 1.4 і 1.6 літра, якими вони комплектуються, обросли безліччю міфів. Багато власників сумніваються в їхньому ресурсі та ремонтопридатності, проте досвідчений моторист із двадцятирічним стажем спростував більшість таких тверджень.
Одним із найпоширеніших міфів є переконання, що алюмінієвий блок циліндрів не підлягає ремонту. Насправді його можна відновлювати, замінюючи гільзи на нові чавунні, причому робити це можливо кілька разів, а вартість процедури не перевищує витрати на ремонт чавунного блоку. Ще одне хибне уявлення стосується колінвала: вважається, що через чотири противаги він швидко деформується. Однак практика свідчить про інше – навіть після великих пробігів знос мінімальний і зазвичай достатньо заміни вкладок.
Не менше суперечок викликає ресурс двигуна. Часто можна почути, що він обмежений 180 тисячами кілометрів і далі мотор потребує заміни. Насправді при своєчасному обслуговуванні він може проходити до 400 тисяч і більше. Легкі поршні, які дехто називає слабким місцем, витримують значні навантаження, а ланцюговий привід ГРМ стабільно служить 150-200 тисяч кілометрів і навіть довше за умови використання якісної оливи та помірного стилю їзди.
Ще один міф пов’язаний із шумністю цих моторів. Власники іноді чують характерне “цокання” форсунок на холостих обертах, але цей звук є нормальним і не свідчить про несправність.
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…
Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…
Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…
Leave a Comment