Автовиробники все частіше замінюють класичні автоматичні коробки на варіатори CVT. Експерти пояснюють їхню популярність низькою собівартістю виробництва та плавністю перемикань передач, що створює відчуття комфорту для водія. Водночас мінусів у таких трансмісій значно більше.
Головне обмеження пов’язане з динамікою: варіатор не витримує високого крутного моменту, тому розгін виходить млявим і без різких прискорень. Через це спортивні автомобілі та потужні позашляховики майже ніколи не оснащують CVT. Водіям доводиться адаптувати стиль їзди: уникати різких стартів, тривалого пробуксовування та руху важким бездоріжжям, інакше коробка швидко перегрівається.
Обслуговування теж вимагає уваги. Рекомендована заміна трансмісійної рідини кожні 40 тисяч кілометрів допомагає уникнути зносу ременя та конусів. Ігнорування цих правил прискорює руйнування деталей. При цьому ремонт CVT коштує дорого, знайти фахівця непросто, а запчастини часто доводиться замовляти заздалегідь.
Додатково варіатори гірше справляються з буксируванням причепів, а на вторинному ринку такі автомобілі менш привабливі. Покупці часто ставляться до них обережно через потенційні високі витрати на ремонт у майбутньому.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment