Автовиробники все частіше замінюють класичні автоматичні коробки на варіатори CVT. Експерти пояснюють їхню популярність низькою собівартістю виробництва та плавністю перемикань передач, що створює відчуття комфорту для водія. Водночас мінусів у таких трансмісій значно більше.
Головне обмеження пов’язане з динамікою: варіатор не витримує високого крутного моменту, тому розгін виходить млявим і без різких прискорень. Через це спортивні автомобілі та потужні позашляховики майже ніколи не оснащують CVT. Водіям доводиться адаптувати стиль їзди: уникати різких стартів, тривалого пробуксовування та руху важким бездоріжжям, інакше коробка швидко перегрівається.
Обслуговування теж вимагає уваги. Рекомендована заміна трансмісійної рідини кожні 40 тисяч кілометрів допомагає уникнути зносу ременя та конусів. Ігнорування цих правил прискорює руйнування деталей. При цьому ремонт CVT коштує дорого, знайти фахівця непросто, а запчастини часто доводиться замовляти заздалегідь.
Додатково варіатори гірше справляються з буксируванням причепів, а на вторинному ринку такі автомобілі менш привабливі. Покупці часто ставляться до них обережно через потенційні високі витрати на ремонт у майбутньому.
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Корейська компанія Kia зарекомендувала себе як один із найнадійніших азіатських виробників автомобілів. Проте не всі…
Chevrolet може повернути Camaro у 2026 році. Після завершення виробництва шостого покоління у 2024 році…
Leave a Comment