Заправляти автомобіль “потроху”, щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в баку мало палива, всередині залишається багато повітря, через що на стінках утворюється конденсат.
Вода, що стікає вниз, може викликати корозію сталевого бака та пошкодити паливний насос, фільтри й форсунки, особливо в сучасних двигунах з мікроскопічними каналами. Паливний насос охолоджується бензином, і при низькому рівні пального він перегрівається, що призводить до швидкого зносу та дорогого ремонту.
Існує хибна думка, що повний бак небезпечний у разі ДТП через ризик загоряння. Насправді основну загрозу становлять пари бензину. У порожньому баку їх більше, і вони спалахують легше, тоді як у повному баку парів практично немає, лише рідина. Тому повний бак насправді безпечніший.
Крім того, постійні поїздки на АЗС віднімають час, а наявність запасу палива дозволяє ретельніше обирати, де заправлятися, що впливає на якість палива та довговічність двигуна. Сучасні машини особливо чутливі до якості пального, і регулярне їзда “на лампочці” прискорює знос двигуна, а гарантія на такі поломки зазвичай не поширюється.
Таким чином, повний бак – це не марнотратство, а розумний підхід до експлуатації, який підвищує надійність автомобіля і зберігає його ресурс на довгі роки.
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
З настанням холодів автолюбителям варто подбати не лише про зимову гуму, а й про правильне…
Як і передбачали японські ЗМІ, цієї ночі відбувся офіційний дебют нового позашляховика початкового рівня від…
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Схоже, компанія Tesla готується переглянути традиційний підхід до видачі фізичних карт-ключів своїм клієнтам. За наявною…
Leave a Comment