Заправляти автомобіль “потроху”, щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в баку мало палива, всередині залишається багато повітря, через що на стінках утворюється конденсат.
Вода, що стікає вниз, може викликати корозію сталевого бака та пошкодити паливний насос, фільтри й форсунки, особливо в сучасних двигунах з мікроскопічними каналами. Паливний насос охолоджується бензином, і при низькому рівні пального він перегрівається, що призводить до швидкого зносу та дорогого ремонту.
Існує хибна думка, що повний бак небезпечний у разі ДТП через ризик загоряння. Насправді основну загрозу становлять пари бензину. У порожньому баку їх більше, і вони спалахують легше, тоді як у повному баку парів практично немає, лише рідина. Тому повний бак насправді безпечніший.
Крім того, постійні поїздки на АЗС віднімають час, а наявність запасу палива дозволяє ретельніше обирати, де заправлятися, що впливає на якість палива та довговічність двигуна. Сучасні машини особливо чутливі до якості пального, і регулярне їзда “на лампочці” прискорює знос двигуна, а гарантія на такі поломки зазвичай не поширюється.
Таким чином, повний бак – це не марнотратство, а розумний підхід до експлуатації, який підвищує надійність автомобіля і зберігає його ресурс на довгі роки.
Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…
Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Сучасні автомобілі стають все більш технологічними, що одночасно підвищує вимоги до їхнього обслуговування та експлуатації.…
Leave a Comment