Статті

Чому їзда з майже порожнім баком шкідлива для двигуна

Заправляти автомобіль “потроху”, щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в баку мало палива, всередині залишається багато повітря, через що на стінках утворюється конденсат.

Вода, що стікає вниз, може викликати корозію сталевого бака та пошкодити паливний насос, фільтри й форсунки, особливо в сучасних двигунах з мікроскопічними каналами. Паливний насос охолоджується бензином, і при низькому рівні пального він перегрівається, що призводить до швидкого зносу та дорогого ремонту.

Існує хибна думка, що повний бак небезпечний у разі ДТП через ризик загоряння. Насправді основну загрозу становлять пари бензину. У порожньому баку їх більше, і вони спалахують легше, тоді як у повному баку парів практично немає, лише рідина. Тому повний бак насправді безпечніший.

Крім того, постійні поїздки на АЗС віднімають час, а наявність запасу палива дозволяє ретельніше обирати, де заправлятися, що впливає на якість палива та довговічність двигуна. Сучасні машини особливо чутливі до якості пального, і регулярне їзда “на лампочці” прискорює знос двигуна, а гарантія на такі поломки зазвичай не поширюється.

Таким чином, повний бак – це не марнотратство, а розумний підхід до експлуатації, який підвищує надійність автомобіля і зберігає його ресурс на довгі роки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025