Як би дивно не звучало, але паливо в баку авто має властивість закінчуватися. При цьому далеко не всі водії стежать за цим моментом і можуть дотягнути до включення лампочки на приладовій панелі. Виникає закономірне питання, як довго можна пересуватися лампочкою чи краще негайно вирушити на АЗС для заповнення запасів палива, щоб не «вбити» двигун?
Для початку варто розібратися з тим, скільки саме пального зберігається в баку, коли вмикається та сама лампочка на панелі приладів. У більшості сучасних автомобілів датчик спалахує як тільки в баку залишаються останні 8 літрів палива. На деяких машинах цей показник менший, а в інших, навпаки, більший (наприклад, у вантажних авто з великою витратою та ємністю бака). Якщо говорити про легкове авто, то на 8 літрів у середньому можна проїхати ще сто кілометрів, але чи це варто робити?
Важливо розуміти, що паливо на дні має осад, що накопичується за весь термін експлуатації ТЗ. Це не те саме пальне, що розташовується вище. Через нього може засмічуватися паливний фільтр, втрачати пропускну здатність розпилювача на форсунках. Крім того, є чимало випадків детонації такого пального у двигуні, що вкрай негативно позначається на працездатності силового агрегату та його ресурсі. Таким чином, докочуючи паливо зайвий раз на нуль, автолюбитель сильно ризикує.
Виникає питання, як вчинити, якщо АЗС, де звик автомобіліст заправлятися, ще далеко? Потрібно зазначити, що від поїздки на 10 — 20 кілометрів нічого не станеться, і разове викочування палива в нуль теж не повністю вб’є двигун. Все сказане більше зводиться до ситуації, коли автолюбитель регулярно пересувається на порожньому баку. Насправді це дуже сильно скорочує ресурс двигуна, а часом навіть унеможливлює його ремонт.
З цієї причини, якщо довелося докатати до того моменту, що спалахнула лампа на панелі приладів і паливо ось-ось закінчиться, не потрібно ломитися на першу АЗС, що попалася на очі. У вік розвинених технологій є навігаційний додаток, де всі заправки вказані. Потрібно лише пошукати хорошу АЗС та прокласти до неї маршрут. Це дозволить заповнитися паливом, не переживаючи за його якість. Потрібно зазначити, що саме погане пальне із сумнівних АЗС частіше стає наслідком виходу ДВЗ з ладу.
Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це своєчасна заміна паливного фільтра. Якщо елемент, що фільтрує, змінюється на регулярній основі, то нічого критичного в поїздці на лампочці не буде, тому що всі частинки осаду розхідник зможе втримати в собі. Інша річ, коли цей фільтр не змінюють по 40-50 і більше тисяч кілометрів пробігу. У цьому випадку поїздка на лампочці може завдати автомобілісту чимало турбот у майбутньому. Що ж до регламенту заміни паливного фільтра, він зазвичай становить 15 — 30 тисяч кілометрів пробігу.
Досвідчені водії не володіють магією, не читають думок інспекторів і не можуть передбачити майбутнє, але…
В Україні формально існує обмеження швидкості, однак на практиці штрафи накладають лише на тих, хто…
Навіть якщо будівельники строго дотримуються технологій, це не гарантує безпеки для вас і вашого авто.…
Бажання залити більше бензину перед поїздкою може мати неприємні наслідки, хоча на перший погляд у…
Колись слово «універсал» звучало гордо, але з бумом кросоверів такі машини стали здаватися рудиментом минулого.…
Втрата контролю над автомобілем під час дощу через аквапланування є серйозною загрозою для водіїв. Аквапланування…
Leave a Comment