Статті

Фахівці пояснили, чим небезпечна тривала їзда в екорежимі

Багато автовиробників оснащують свої автомобілі функцією екорежиму, яка допомагає знизити шкідливі викиди та зменшити витрату палива, роблячи машину більш екологічною. Однак цей режим має свої особливості і постійне його використання не рекомендується. Власник сервісного центру розповів журналістам, як він може нашкодити механізмам автомобіля.

При активації екорежиму відбувається більш раннє перемикання на підвищені передачі це робиться для економії палива. В результаті обороти двигуна залишаються на низькому рівні, що створює ризик роботи на межі масляного голодування. Кількість мастила, що циркулює двигуном, безпосередньо залежить від частоти оборотів.

Тому можливе локальне перегрів і прискорене зношування деталей системи, що в майбутньому спричинить дорогий ремонт. Негативний вплив проявляється також на автоматичну трансмісію: система частіше перемикає передачі для економії палива, що збільшує знос вузлів. Ремонт коштуватиме дуже дорого.

Негативні наслідки використання екорежиму не обмежуються цими аспектами. Наприклад, за потреби обгону на трасі водій зауважує, що динаміка автомобіля ніби задушена — машина розганяється дуже повільно і часто не вистачає потужності для завершення маневру, що збільшує ризик ДТП. У режимі екорежиму розгін відбувається значно повільніше.

Щоб уникнути проблем з ДВЗ у майбутньому, рекомендується раз на тиждень виїжджати на трасу і покататися на високих обертах, щоб очистити двигун від відкладень у камерах згоряння. В іншому випадку можливий дорогий ремонт двигуна. З огляду на те, що зниження витрати палива при цьому режимі мінімально помітне, використання його здається не особливо обґрунтованим.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025