Двигуни сучасних автомобілів вкрай чутливі до характеристик палива, що використовується. Фахівець з ДВЗ попередив, у яких випадках застосування бензину А-92, навіть за наявності допуску від виробника, шкодить автомобілю.
В умовах стрімкого зростання вартості палива перехід на 92-й бензин виглядає привабливим, проте він пов’язаний із певними ризиками. Причина в тому, що більшість сучасних моторів мають високу компресію, що підвищує ймовірність розвитку детонації.
Нові автомобілі, оснащені потужними турбованими двигунами, передбачають використання високооктанового бензину, такого як А-95 та А-100. Але у прагненні збільшити обсяги продажів маркетингові відділи автокомпаній все частіше просувають ідею про можливість використання дешевшого палива.
Якість бензину безпосередньо пов’язана з його октановим числом: чим нижчий даний параметр, тим швидше відбувається згоряння, тоді як вищі значення забезпечують підвищену стійкість до займання під тиском, запобігаючи детонації. Детонація, у свою чергу, створює додаткове навантаження на двигун, що веде до погіршення його робочих характеристик, перегріву та виходу з ладу.
Електронні системи керування запаленням можуть лише частково компенсувати ризик детонації, повністю усунути її неможливо. Сучасні двигуни внутрішнього згоряння досягають пікової продуктивності тільки за умови використання палива з високим октановим числом, зазначив моторист. Крім того, за ідентичних умов експлуатації витрата бензину А-95 і А-100 буде помітно нижчою, ніж у А-92, зазначили експерти.
Leave a Comment