Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося, звідки це поширене переконання і чи має воно реальну основу. Що стосується технічної сторони, то для справного автомобіля не має значення, в якому положенні знаходяться колеса, коли ви паркуєтеся.
Загальний міф про те, що вивертання керма при парковці шкодить гідропідсилювачу керма, виник ще в 1990-х, коли багато іномарок потрапляли до рук власників у поганому стані. У старих автомобілях зношені гідропідсилювачі часто видавали свист чи шипіння при вивертаннях керма, що створювало враження, що це погіршує стан системи. Насправді ж, якщо ГУР справний, то він оснащений перепускним клапаном, який збалансовує тиск, і характерний шум — це нормально. Проблеми з системою виникають лише при серйозному зносі її компонентів.
Що стосується міфу про пильовики ШРУСів, то він також не має підстав. Так, пильовики дійсно можуть зазнавати навантажень, але вони набагато більші в звичайних умовах руху, ніж при короткочасному вивертання коліс при парковці. Деякі керівництва радять уникати утримання керма в крайніх положеннях занадто довго, щоб не створювати надмірне навантаження на систему, але на практиці при парковці зазвичай кермо не утримують у такому положенні, тому це не спричиняє жодних проблем.
Таким чином, якщо ваш автомобіль у хорошому технічному стані, то немає нічого шкідливого у вивертанні керма під час паркування.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment