Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і його запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає питання, чи всі точно знають, що з цим робити.
Взагалі-то, тиск у шинах дуже важливий, і від нього залежить, як саме автомобіль себе веде на дорозі. Якщо тиск низький, то шини будуть мати велику площу контакту з дорогою, що ускладнить керованість, розгін буде повільніший, а витрата пального збільшиться. Якщо ж тиск високий, то комфорт буде на низькому рівні, особливо на нерівностях, у поворотах машина може поводитися не так, як хотілося б, та й гальмівний шлях збільшиться. Ще й до того ж гума зношується не рівномірно.
Тепер питання, як зрозуміти, який тиск має бути правильним. Це все зазначено на спеціальній наклейці або табличці, що має бути на центральній стійці з боку водія або на кришці бензобака. Також там є рекомендації, що при великому завантаженні машини тиск треба підвищити.
А от взимку треба бути обережніше, бо на холоді тиск може падати на 0,1-0,2 атмосфери, і це особливо відчутно, коли температура різко змінюється. Наприклад, якщо вдень було тепло, а вночі заморозки. Я б радив трошки підняти тиск на 10-15% від норми. І бажано кожні два тижні перевіряти його і підкачувати, якщо потрібно.
Я завжди намагаюся звертатися в перевірені шиномонтажі, де хлопці точно знають, що роблять.
У модельній лінійці Subaru кросовер Ascent представлений з 2018 року. Спочатку машина була адресована США,…
Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…
З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…
З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…
Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…
Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…
Leave a Comment