Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і його запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає питання, чи всі точно знають, що з цим робити.
Взагалі-то, тиск у шинах дуже важливий, і від нього залежить, як саме автомобіль себе веде на дорозі. Якщо тиск низький, то шини будуть мати велику площу контакту з дорогою, що ускладнить керованість, розгін буде повільніший, а витрата пального збільшиться. Якщо ж тиск високий, то комфорт буде на низькому рівні, особливо на нерівностях, у поворотах машина може поводитися не так, як хотілося б, та й гальмівний шлях збільшиться. Ще й до того ж гума зношується не рівномірно.
Тепер питання, як зрозуміти, який тиск має бути правильним. Це все зазначено на спеціальній наклейці або табличці, що має бути на центральній стійці з боку водія або на кришці бензобака. Також там є рекомендації, що при великому завантаженні машини тиск треба підвищити.
А от взимку треба бути обережніше, бо на холоді тиск може падати на 0,1-0,2 атмосфери, і це особливо відчутно, коли температура різко змінюється. Наприклад, якщо вдень було тепло, а вночі заморозки. Я б радив трошки підняти тиск на 10-15% від норми. І бажано кожні два тижні перевіряти його і підкачувати, якщо потрібно.
Я завжди намагаюся звертатися в перевірені шиномонтажі, де хлопці точно знають, що роблять.
На Близькому Сході було офіційно анонсовано гібридну версію позашляховика Toyota Land Cruiser 300 2026 року.…
Власник автосервісу заявив про необхідність прогріву двигуна до початку руху автомобіля. Часто водії відмовляються від…
Минулого року керівництво Dacia натякнуло на плани розвести популярні моделі Sandero і Sandero Stepway по…
Купуючи старий автомобіль у офіційного дилера, багато водіїв упевнені, що отримують гарантію якості - але…
В Україні водіння у стані алкогольного сп'яніння належить до найсерйозніших порушень правил дорожнього руху. За…
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Leave a Comment