Багато автолюбителів вважають, що механічна трансмісія більш надійна порівняно з АКПП, крім того, часто приписують їй особливі переваги у вигляді зменшеного показника витрати пального та недорогих витрат на ремонт. Експерти вирішили розвіяти чотири найпопулярніші помилки про такий тип трансмісії, зазначивши, що переваги його можуть бути перебільшені.
Так, обслуговування МКПП можна назвати недорогим лише у старих машинах вітчизняного виробництва. У сучасних класичних агрегатах використовуються досить дорогі компоненти, включаючи двомасовий маховик. Вже за сто п’ятдесят тисяч кілометрів пробігу він може стати причиною виходу трансмісії з ладу. Багато хто вважає, що змінювати трансмісійну олію в “механіці” не обов’язково, що її вистачає на весь термін служби. Фахівці радять проводити заміну кожні 70-80 тисяч кілометрів.
Якщо говорити про економічність, все залежить виключно від стилю керування автовласником. Часто автомобілі, оснащені роботами з подвійним зчепленням або варіаторами, виробленими в Японії, можуть показувати нижчий рівень витрати. Крім того, насправді термін служби використовуваних у сучасних машинах МКПП не такий високий, він залежить від експлуатаційних особливостей. Насправді високу надійність показували коробки, які встановлювалися на автомобілі пару десятків років тому, зараз ситуація змінилася.
Розсекречено зовнішність Volkswagen T-Roc нового покоління. У Мережі з'явилися зображення компакт-кросу Volkswagen другої генерації -…
Audi готує до випуску нове покоління кросовера Q7 Нещодавно машину підловили на тестах у Скандинавії,…
Tesla підтвердила, що працює над новою системою очищення камер для свого електропікапа Cybertruck . Проблема…
Mercedes-Benz, можливо, готується повернути купе S-Class, цього разу у розкішному виконанні Maybach. Згідно з новими…
У 2024 році в Україні було зареєстровано 27,9 тисячі нових автомобілів з бензиновими двигунами. Це…
З 1 січня 2025 року в Україні вступив в силу новий закон про обов’язкове страхування…
Leave a Comment