Багато автолюбителів вважають, що механічна трансмісія більш надійна порівняно з АКПП, крім того, часто приписують їй особливі переваги у вигляді зменшеного показника витрати пального та недорогих витрат на ремонт. Експерти вирішили розвіяти чотири найпопулярніші помилки про такий тип трансмісії, зазначивши, що переваги його можуть бути перебільшені.
Так, обслуговування МКПП можна назвати недорогим лише у старих машинах вітчизняного виробництва. У сучасних класичних агрегатах використовуються досить дорогі компоненти, включаючи двомасовий маховик. Вже за сто п’ятдесят тисяч кілометрів пробігу він може стати причиною виходу трансмісії з ладу. Багато хто вважає, що змінювати трансмісійну олію в “механіці” не обов’язково, що її вистачає на весь термін служби. Фахівці радять проводити заміну кожні 70-80 тисяч кілометрів.
Якщо говорити про економічність, все залежить виключно від стилю керування автовласником. Часто автомобілі, оснащені роботами з подвійним зчепленням або варіаторами, виробленими в Японії, можуть показувати нижчий рівень витрати. Крім того, насправді термін служби використовуваних у сучасних машинах МКПП не такий високий, він залежить від експлуатаційних особливостей. Насправді високу надійність показували коробки, які встановлювалися на автомобілі пару десятків років тому, зараз ситуація змінилася.
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
У сучасному автосвіті пробіг у 200 тисяч кілометрів уже вважається значним, а коли йдеться про…
Щоб отримати штраф за обгін патрульного автомобіля, необхідно допустити адміністративне правопорушення: обігнати транспортний засіб, що…
Дорожні знаки є основою безпеки на дорогах, однак вони повинні встановлюватися відповідно до законодавчих норм…
Leave a Comment