Поломка турбіни може стати неприємним сюрпризом для власника авто, але є низка ознак, які допоможуть виявити проблему на ранній стадії, що дозволить значно скоротити витрати на ремонт. Моторист розповів, які симптоми вказують на проблеми із нагнітачем ДВЗ.
Турбокомпресори є ключовими компонентами сучасних двигунів внутрішнього згоряння, призначеними підвищення потужності шляхом нагнітання додаткового повітря в камеру згоряння. Однак навіть за нормального використання вони мають обмежений термін служби — зазвичай від 150 000 до 180 000 кілометрів.
Однією з перших ознак того, що з турбокомпресором щось не так, є помітне збільшення витрати масла. Конструктивно деяка втрата мастила є природною, оскільки невелика кількість рідини виходить через робочі проміжки системи. Однак, коли масло починає з’являтися в повітроводах або накопичуватися в інтеркулері, це очевидна ознака того, що щось функціонує неправильно.
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Leave a Comment