Поломка турбіни може стати неприємним сюрпризом для власника авто, але є низка ознак, які допоможуть виявити проблему на ранній стадії, що дозволить значно скоротити витрати на ремонт. Моторист розповів, які симптоми вказують на проблеми із нагнітачем ДВЗ.
Турбокомпресори є ключовими компонентами сучасних двигунів внутрішнього згоряння, призначеними підвищення потужності шляхом нагнітання додаткового повітря в камеру згоряння. Однак навіть за нормального використання вони мають обмежений термін служби — зазвичай від 150 000 до 180 000 кілометрів.
Однією з перших ознак того, що з турбокомпресором щось не так, є помітне збільшення витрати масла. Конструктивно деяка втрата мастила є природною, оскільки невелика кількість рідини виходить через робочі проміжки системи. Однак, коли масло починає з’являтися в повітроводах або накопичуватися в інтеркулері, це очевидна ознака того, що щось функціонує неправильно.
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment