Поломка турбіни може стати неприємним сюрпризом для власника авто, але є низка ознак, які допоможуть виявити проблему на ранній стадії, що дозволить значно скоротити витрати на ремонт. Моторист розповів, які симптоми вказують на проблеми із нагнітачем ДВЗ.
Турбокомпресори є ключовими компонентами сучасних двигунів внутрішнього згоряння, призначеними підвищення потужності шляхом нагнітання додаткового повітря в камеру згоряння. Однак навіть за нормального використання вони мають обмежений термін служби — зазвичай від 150 000 до 180 000 кілометрів.
Однією з перших ознак того, що з турбокомпресором щось не так, є помітне збільшення витрати масла. Конструктивно деяка втрата мастила є природною, оскільки невелика кількість рідини виходить через робочі проміжки системи. Однак, коли масло починає з’являтися в повітроводах або накопичуватися в інтеркулері, це очевидна ознака того, що щось функціонує неправильно.
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
У сучасному автосвіті пробіг у 200 тисяч кілометрів уже вважається значним, а коли йдеться про…
Щоб отримати штраф за обгін патрульного автомобіля, необхідно допустити адміністративне правопорушення: обігнати транспортний засіб, що…
Дорожні знаки є основою безпеки на дорогах, однак вони повинні встановлюватися відповідно до законодавчих норм…
Leave a Comment