Іноді трапляється, що після повороту ключа запалювання двигун не реагує. Однак двигун автомобіля не виходить із ладу без причини. Так, моторист в інтерв’ю порталу ceny avto.com розповів, через що ДВЗ може не заводитися після запуску запалювання.
Акумулятор — найпоширеніша причина, через яку автомобіль не заводиться. Розряджений АКБ може вийти з ладу через вік, відсутність обслуговування або через те, що просто водій забув відключити фари. Крім того, текти струму правильно можуть перешкодити окислені клеми.
Також причиною того, що двигун не запускається може бути стартер, що вийшов з ладу. Найчастіше проблема криється за зношеними щітками чи несправним бендиксом. Краще відвести машину механіку, щоб він полагодив або замінив стартер у разі потреби.
Якщо стартер крутиться, але двигун не заводиться, проблема може бути у свічках запалювання чи котушках. До речі, свічки спалахують паливо, і якщо вони брудні чи несправні, вони не зможуть виконувати цю функцію.
Крім того, несправний паливний насос може перешкодити подачі палива у двигун. Потрібно прислухатися до цього елемента. Якщо чути, як насос качає бензин, то все гаразд, але якщо характерного звуку немає – доведеться вести автомобіль у сервісний центр.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment