Чесно кажучи, з усіх проблем, з якими стикаються власники китайських авто, є одна, про яку чомусь рідко говорять, хоча ігнорувати її — собі дорожче. Це моторна олива, яку заливають у нові машини. Її якість настільки сумнівна, що міняти її варто майже одразу після того, як ти купив авто.
Проблема в тому, що в Китаї немає власної системи сертифікації олив, як це є в ЄС чи США. І через це я серйозно сумніваюсь у якості того, що вони використовують. Фахівці також рекомендують не затягувати з заміною, особливо якщо плануєш активно їздити. До речі, навіть китайські виробники радять робити першу заміну через 1000-3000 км.
Тому я вважаю, що замінити моторну оливу навіть у новій машині — це не зайва трата грошей, а просто здоровий глузд.
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
Leave a Comment