Чесно кажучи, з усіх проблем, з якими стикаються власники китайських авто, є одна, про яку чомусь рідко говорять, хоча ігнорувати її — собі дорожче. Це моторна олива, яку заливають у нові машини. Її якість настільки сумнівна, що міняти її варто майже одразу після того, як ти купив авто.
Проблема в тому, що в Китаї немає власної системи сертифікації олив, як це є в ЄС чи США. І через це я серйозно сумніваюсь у якості того, що вони використовують. Фахівці також рекомендують не затягувати з заміною, особливо якщо плануєш активно їздити. До речі, навіть китайські виробники радять робити першу заміну через 1000-3000 км.
Тому я вважаю, що замінити моторну оливу навіть у новій машині — це не зайва трата грошей, а просто здоровий глузд.
Спільне підприємство GAC Toyota представило на домашньому ринку в Китаї спецверсію седана Toyota Camry Brilliant…
Прогрівати двигун взимку чи ні – це вічна тема для суперечок. Більшість водіїв, більше 80%…
Toyota готується до ребрендингу свого повністю електричного кросовера bZ4X . Модель, запущена в 2022 році,…
З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…
На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…
Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…
Leave a Comment