Чесно кажучи, з усіх проблем, з якими стикаються власники китайських авто, є одна, про яку чомусь рідко говорять, хоча ігнорувати її — собі дорожче. Це моторна олива, яку заливають у нові машини. Її якість настільки сумнівна, що міняти її варто майже одразу після того, як ти купив авто.
Проблема в тому, що в Китаї немає власної системи сертифікації олив, як це є в ЄС чи США. І через це я серйозно сумніваюсь у якості того, що вони використовують. Фахівці також рекомендують не затягувати з заміною, особливо якщо плануєш активно їздити. До речі, навіть китайські виробники радять робити першу заміну через 1000-3000 км.
Тому я вважаю, що замінити моторну оливу навіть у новій машині — це не зайва трата грошей, а просто здоровий глузд.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment