У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з настанням холодів. За словами фахівця, для виготовлення літніх покришок використовують гумову суміш, яка стає «дерев’яною» у перші заморозки.
Холодною погодою у цьому випадку вважають температуру повітря від +7 до +5 градусів. Чим небезпечна дубова гума, всі ми знаємо: погіршується зчеплення з дорогою, керованість та інше.
Також залишається ризик збільшення гальмівного шляху та відходу в занос у ситуації, коли потрібно різко зупинитися або виконати несподіваний маневр. Знову ж таки пряма загроза безпеці дорожнього руху.
Експерт нагадав, що вирішувати міняти шини зараз чи почекати ще – особиста справа кожного водія. Орієнтуватися треба на температуру повітря. Чекати на перший сніг або стійкі мінусові температури не варто. Тут краще дотримуватись принципу превентивності.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment