У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з настанням холодів. За словами фахівця, для виготовлення літніх покришок використовують гумову суміш, яка стає «дерев’яною» у перші заморозки.
Холодною погодою у цьому випадку вважають температуру повітря від +7 до +5 градусів. Чим небезпечна дубова гума, всі ми знаємо: погіршується зчеплення з дорогою, керованість та інше.
Також залишається ризик збільшення гальмівного шляху та відходу в занос у ситуації, коли потрібно різко зупинитися або виконати несподіваний маневр. Знову ж таки пряма загроза безпеці дорожнього руху.
Експерт нагадав, що вирішувати міняти шини зараз чи почекати ще – особиста справа кожного водія. Орієнтуватися треба на температуру повітря. Чекати на перший сніг або стійкі мінусові температури не варто. Тут краще дотримуватись принципу превентивності.
Volkswagen представив новий кросовер Tayron – наступника моделі Tiguan Allspace. Після випадкового витоку фотографій німецький…
Японський автовиробник Toyota продовжує розширення своєї лінійки моделей на ринках, що розвиваються. Причому основний акцент…
Хонда цього року запланувала дебют нового кросовера Acura ADX 2025. До прем'єри залишилося кілька тижнів.…
Після появи автоматичної трансмісії суперечки між автолюбителями про те, що краще, ніяк не вщухають. Дійсно,…
BMW повертається на Rebelle Rally із спеціально модифікованим X3 M50, створеним для бездоріжжя. Що відомо…
Австралійський офіс компанії Kia оголосив про масове відкликання, що стосується більше 100 тисяч автомобілів. У…
Leave a Comment