У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з настанням холодів. За словами фахівця, для виготовлення літніх покришок використовують гумову суміш, яка стає «дерев’яною» у перші заморозки.
Холодною погодою у цьому випадку вважають температуру повітря від +7 до +5 градусів. Чим небезпечна дубова гума, всі ми знаємо: погіршується зчеплення з дорогою, керованість та інше.
Також залишається ризик збільшення гальмівного шляху та відходу в занос у ситуації, коли потрібно різко зупинитися або виконати несподіваний маневр. Знову ж таки пряма загроза безпеці дорожнього руху.
Експерт нагадав, що вирішувати міняти шини зараз чи почекати ще – особиста справа кожного водія. Орієнтуватися треба на температуру повітря. Чекати на перший сніг або стійкі мінусові температури не варто. Тут краще дотримуватись принципу превентивності.
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…
Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…
Leave a Comment