У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з настанням холодів. За словами фахівця, для виготовлення літніх покришок використовують гумову суміш, яка стає «дерев’яною» у перші заморозки.
Холодною погодою у цьому випадку вважають температуру повітря від +7 до +5 градусів. Чим небезпечна дубова гума, всі ми знаємо: погіршується зчеплення з дорогою, керованість та інше.
Також залишається ризик збільшення гальмівного шляху та відходу в занос у ситуації, коли потрібно різко зупинитися або виконати несподіваний маневр. Знову ж таки пряма загроза безпеці дорожнього руху.
Експерт нагадав, що вирішувати міняти шини зараз чи почекати ще – особиста справа кожного водія. Орієнтуватися треба на температуру повітря. Чекати на перший сніг або стійкі мінусові температури не варто. Тут краще дотримуватись принципу превентивності.
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Leave a Comment