У розмові з працівником шиномонтажу він пояснив, чим ризикують водії, які не поспішають «перевзуватися» з настанням холодів. За словами фахівця, для виготовлення літніх покришок використовують гумову суміш, яка стає «дерев’яною» у перші заморозки.
Холодною погодою у цьому випадку вважають температуру повітря від +7 до +5 градусів. Чим небезпечна дубова гума, всі ми знаємо: погіршується зчеплення з дорогою, керованість та інше.
Також залишається ризик збільшення гальмівного шляху та відходу в занос у ситуації, коли потрібно різко зупинитися або виконати несподіваний маневр. Знову ж таки пряма загроза безпеці дорожнього руху.
Експерт нагадав, що вирішувати міняти шини зараз чи почекати ще – особиста справа кожного водія. Орієнтуватися треба на температуру повітря. Чекати на перший сніг або стійкі мінусові температури не варто. Тут краще дотримуватись принципу превентивності.
В Україні поліція, начебто, не має права просто так зупиняти авто — для цього потрібна…
Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…
Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…
Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…
З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…
В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…
Leave a Comment