Експерт розповів, чому автомобільна шина без видимих зовнішніх пошкоджень починає спускати повітря. У цьому випадку спочатку потрібно уважно оглянути диск, радить власник шиномонтажної майстерні. Литі диски легко деформуються, ніж штамповані. Якщо їхня геометрія хоча б трохи пошкоджена, з тиском у покришках почнуться проблеми.
Інший можливий варіант – тріщини. Їх можна отримати, якщо наїхати на гострий край асфальту під час ремонту дороги або на каміння. Пошкодження може отримати безкамерна внутрішня частина шини. До таких небажаних наслідків гарантовано призведе ситуація, коли водій на спущеному колесі проїхав кілька сотень кілометрів.
Також до спущених колес може призвести неякісний шиномонтаж. А ще помилки у зберіганні коліс та недбала експлуатація. На те, що гума деформувалася, вкажуть помітні вібрації на кермі, дискомфорт під час руху, відчутне навантаження на підвіску, а також втрати тиску. Крім цього, експерти радять стежити за працездатністю ніпеля (він золотник). Цей невеликий клапан також зношується з часом.
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Leave a Comment