Експерт розповів, чому автомобільна шина без видимих зовнішніх пошкоджень починає спускати повітря. У цьому випадку спочатку потрібно уважно оглянути диск, радить власник шиномонтажної майстерні. Литі диски легко деформуються, ніж штамповані. Якщо їхня геометрія хоча б трохи пошкоджена, з тиском у покришках почнуться проблеми.
Інший можливий варіант – тріщини. Їх можна отримати, якщо наїхати на гострий край асфальту під час ремонту дороги або на каміння. Пошкодження може отримати безкамерна внутрішня частина шини. До таких небажаних наслідків гарантовано призведе ситуація, коли водій на спущеному колесі проїхав кілька сотень кілометрів.
Також до спущених колес може призвести неякісний шиномонтаж. А ще помилки у зберіганні коліс та недбала експлуатація. На те, що гума деформувалася, вкажуть помітні вібрації на кермі, дискомфорт під час руху, відчутне навантаження на підвіску, а також втрати тиску. Крім цього, експерти радять стежити за працездатністю ніпеля (він золотник). Цей невеликий клапан також зношується з часом.
Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…
Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Leave a Comment