Експерт розповів, чому автомобільна шина без видимих зовнішніх пошкоджень починає спускати повітря. У цьому випадку спочатку потрібно уважно оглянути диск, радить власник шиномонтажної майстерні. Литі диски легко деформуються, ніж штамповані. Якщо їхня геометрія хоча б трохи пошкоджена, з тиском у покришках почнуться проблеми.
Інший можливий варіант – тріщини. Їх можна отримати, якщо наїхати на гострий край асфальту під час ремонту дороги або на каміння. Пошкодження може отримати безкамерна внутрішня частина шини. До таких небажаних наслідків гарантовано призведе ситуація, коли водій на спущеному колесі проїхав кілька сотень кілометрів.
Також до спущених колес може призвести неякісний шиномонтаж. А ще помилки у зберіганні коліс та недбала експлуатація. На те, що гума деформувалася, вкажуть помітні вібрації на кермі, дискомфорт під час руху, відчутне навантаження на підвіску, а також втрати тиску. Крім цього, експерти радять стежити за працездатністю ніпеля (він золотник). Цей невеликий клапан також зношується з часом.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment