Експерт розповів, чому автомобільна шина без видимих зовнішніх пошкоджень починає спускати повітря. У цьому випадку спочатку потрібно уважно оглянути диск, радить власник шиномонтажної майстерні. Литі диски легко деформуються, ніж штамповані. Якщо їхня геометрія хоча б трохи пошкоджена, з тиском у покришках почнуться проблеми.
Інший можливий варіант – тріщини. Їх можна отримати, якщо наїхати на гострий край асфальту під час ремонту дороги або на каміння. Пошкодження може отримати безкамерна внутрішня частина шини. До таких небажаних наслідків гарантовано призведе ситуація, коли водій на спущеному колесі проїхав кілька сотень кілометрів.
Також до спущених колес може призвести неякісний шиномонтаж. А ще помилки у зберіганні коліс та недбала експлуатація. На те, що гума деформувалася, вкажуть помітні вібрації на кермі, дискомфорт під час руху, відчутне навантаження на підвіску, а також втрати тиску. Крім цього, експерти радять стежити за працездатністю ніпеля (він золотник). Цей невеликий клапан також зношується з часом.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment