Без сумніву, сучасні автомобілі є дивом техніки та комфорту. Ці потужні й слухняні машини приносять масу позитивних емоцій, відповідаючи на кожен рух рук на кермі. Одним натисканням кнопки або дотиком до екрана дисплея можна отримати необхідну інформацію, розважитися приємною музикою або створити потрібний температурний режим.
Однак навіть у найновіших моделях крутих позашляховиків є речі, які можуть дратувати водіїв. Розглянемо кілька налаштувань, які не дуже подобаються більшості автомобілістів.
Коли розробники додавали навігаційну систему, вони мали найкращі наміри. Вони розраховували, що ця система дозволить водіям вільно орієнтуватися у великих містах і вибудовувати потрібні маршрути. Однак не завжди ця система може зв’язуватися по стільниковому зв’язку для отримання актуальної інформації про пробки. У деяких автомобілях використовуються радіоканали, які не спроможні забезпечити точні дані.
Водії, що використовують штатну навігацію, часто потрапляють у пробки, що сильно дратує, оскільки дорога по завантажених вулицях виявляється набагато довшою, ніж планувалося. Додатково потрібно дбати про оновлення карт та платити за це. Набагато простіше скористатися мобільним телефоном і за допомогою безкоштовного сервісу прокласти маршрут з урахуванням поточного трафіку.
Система голосового управління замислювалася як допомога водієві, щоб він міг, не відриваючись від дороги, швидко отримати доступ до функцій, наприклад, налаштувати мультимедійну систему, знайти телефон або розрахувати новий маршрут. Однак на практиці ця функція часто дратує. Голосовий помічник не завжди розпізнає слова і перепитує або виконує не ті дії, які очікуються.
Щоб керування голосом працювало без помилок, комп’ютеру спочатку потрібно навчитися і пристосуватися до мовлення власника. Водії стикаються з тим, що мова помічника відтворюється з помилками, зупиняється, її важко зрозуміти. Це викликає неабияке роздратування.
Ця функція, що відключає двигун під час зупинки, задумана для економії палива та збереження працездатності агрегатів. Проте багато водіїв вважають її однією з найприкріших опцій. Система відключає двигун на кілька секунд, що викликає затримки під час руху в пробках і перед світлофорами. Це робить маневри складнішими, а система стає джерелом роздратування. Багато водіїв вважають за краще її вимкнути.
Ця функція корисна, оскільки правильний тиск у шинах важливий для керованості автомобіля, економії палива і довговічності покришок. Якщо датчики тиску знаходяться всередині колеса, система працює надійно. Проте, якщо система визначає тиск побічно, через швидкість обертання коліс, виникають проблеми. На нерівних дорогах система може сповіщати про неіснуючі пошкодження або не помічати проколи, що викликає роздратування.
Ця опція дозволяє водієві трохи розслабитися, адже автоматика стежить за тим, щоб автомобіль не з’їхав зі смуги. Проте на дорогах із поганою розміткою або при об’їзді перешкод система може помилятися і повертати автомобіль на небажану траєкторію. Це змушує водіїв злитися на опцію утримання на смузі та намагатися її вимкнути.
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Вартість запчастин та послуг ремонту машин останнім часом сильно зросла. Причому незалежно від України чи…
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Leave a Comment