Статті

Які звички водіїв призводять до поломок зчеплення

Автомобілів з механічною коробкою передач в Україні продається все менше. Але це зовсім не означає, що «ручна» трансмісія перестала бути актуальною! Деякі навіть вважають класичну «механіку» надійнішим варіантом, ніж будь-які «автомати».

Слабке місце будь-якої механічної коробки – зчеплення. Найбільше цьому вузлу шкодить звичка завжди тримати ногу на педалі (нехай і в невижатому стані). Тут потрібно розуміти, що навіть найменший дотик до педалі спричиняє швидший вихід елемента трансмісії з ладу.

Ще один спосіб нашкодити зчепленню – починати рух різко, а іноді – з пробуксовкою. Різко кидати ліву педаль теж шкідливо. Це загрожує прискореним зносом фрикційних дисків, плюс може закінчитися поломкою демпферних пружин.

Тим часом, розкрито, які деталі підвіски машин ламаються найчастіше. Очільник компанії Autolist Віктор Волошин пояснив, які компоненти найчастіше виходять з ладу і потребують заміни. За його словами, зношені комплектуючі можуть стати причиною аварії.

“Найчастіше трапляється знос стійок і амортизаторів з часом. Це призводить до погіршення керованості, зчеплення з дорогою, збільшення гальмівного шляху, через що ймовірність занесення різко зростає”, – зазначив експерт.

Крім цього, через удари або надмірні навантаження можуть просідати або зовсім лопатися пружини. Якщо проблему своєчасно не усунути, вона може призвести до нерівномірного розподілу ваги, а в окремих випадках і зовсім стати причиною перекидання.

Нерідко механіки стикаються зі зносом шарових опор, які відповідають за з’єднання важелів підвіски безпосередньо з колесами. Самі важелі також можуть вийти з ладу, якщо під час їзди водій допускає часті пробої.

“Серед поширених проблем також знос рульових наконечників. Вони з’єднують рульову рейку з колесами, і їхній знос призводить до люфту в рейці”, – підсумував Волошин.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025