Які складнощі можуть виникнути із варіатором. Популяризація варіаторів пояснюється тим, що такий тип трансмісії дешевший у виробництві, ніж ті самі гідромеханічні автомати. Варіатор гарантує плавне перемикання передач без ривків і паливо з ним економити простіше. Недоліків помітно більше, кажуть фахівці.
Перший мінус – машини з варіаторами найчастіше відрізняються посередніми динамічними характеристиками. CVT не вміє передавати високий крутний момент на колеса. Замість різкого розгону автомобіль із варіатором видає щось схоже на плавне переміщення. Це відбувається через те, що бортова електроніка гальмує прискорення, щоби не перевантажити КП. Ось чому на спортивних машинах варіатор не зустрінеш, як і потужних позашляховиків.
Ще один мінус – необхідність їздити у певному стилі без різких прискорень. Також не рекомендується довго буксувати у бруді. Трансмісійну рідину у варіаторі варто міняти кожні 40 000 кілометрів пробігу. Інакше важливі деталі трансмісії почнуть швидше зношуватись.
Обслуговування варіатора сьогодні коштує недешево, а ремонт найчастіше важко буде назвати простим. Не кожен автомеханік візьме лагодити несправну коробку CVT. До цього можна додати і проблеми з запчастинами – багато хто в списку дефіцитних. З ремонтом гідромеханічної АТ таких складнощів не виникає, та й чек на виході виходить бюджетнішим.
Для машин з варіатором діють обмеження у буксируванні причепа. На вторинному ринку такі автомобілі довше шукають нового власника.