Статті

Названо 5 поломок автомобіля, причиною яких є сам водій

Share

Незалежно від того, наскільки надійний автомобіль, з ним неминуче з часом виникнуть якісь технічні проблеми. Але замість того, щоб нарікати на невдалий вибір моделі чи невдачу, варто задуматися, чи немає в поломці часткової провини вас самих.

Експерти назвали п’ять несправностей машини, які може мимоволі провокувати водій.

Вихід з ладу двигуна через відсутність прогріву

Двигун внутрішнього згоряння перед тим, як почати працювати максимально ефективно і без наслідків для себе, потребує певного «прогріву». Олія повинна досягти оптимальної температури та заповнити всі зазори, де вона активно використовується.

Не даючи двигуну прогрітися, водій мимоволі викликає його підвищений зношування, що може скоротити його термін служби до 50%.

Поломки каталізатора, системи рециркуляції газів, що відпрацювали, і забруднення сажевого фільтра через їзду на граничних оборотах.

Завищення оборотів також контрпродуктивно, як і їзда на низьких показниках тахометра. Це може провокувати поломку каталічного нейтралізатора, клапана рециркуляції газів, що відпрацювали, і сажевих фільтрів через накопичення вуглецю.

Щоб уникнути таких несправностей, потрібно намагатися тримати стрілку тахометра приблизно посередині шкали оборотів.

Несправності зчеплення через його некоректне використання

Дуже поширена практика серед водіїв машин з МКПП: залишати зчеплення вичавленим на світлофорі або в пробках, щоб швидше рушати з місця. Манера є згубною для його механізмів.

Поломки трансмісії через звичку тримати руку на селекторі КПП

Ця звичка може здатися дуже зручною, але далеко не найприємнішою для деталей коробки. Незалежно від того, наскільки слабким є тиск, механізми системи в довгостроковій перспективі зношуватимуться сильніше, ніж зазвичай, що призведе до вібрації і, можливо, навіть проблем з перемиканням передач.

Несправності підвіски через проїзд по нерівностях «на гальмах»

Використовувати гальмо, щоб скинути швидкість перед ямою або поліцейським, цілком нормальне явище, але варто робити це правильно. При різкому натисканні на педаль машина за інерцією переносить більшу частину своєї ваги на передню вісь, а це означає, що удар про перешкоду буде серйозними наслідками для її підвіски.

У цих ситуаціях найкращим варіантом буде відпускати гальмо прямо перед нерівністю. Так підвіска прийде в нормальне становище і зможе «проковтнути» удар із мінімальною для себе втратою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Honda готова до чергового рестайлінгу конкурента Hyundai Solaris

Лінійка Honda на ринках, що розвиваються, включає в себе не тільки добре відомі седани Civic…

09.05.2024

CAR Magazine вибрав найкращий електричний спортивний автомобіль

Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…

09.05.2024

Новий гіперкар Bugatti отримає метровий мотор потужністю 1000 кінських сил

Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…

09.05.2024

Kia придумала нову назву для кросовера дешевше за 500 тисяч гривень

Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…

09.05.2024

Lamborghini зніме з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S

Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…

09.05.2024

Lexus ES натякає на майбутнє електромобілів із ES350e та ES500e

Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…

09.05.2024