Статті

Названо 5 поломок автомобіля, причиною яких є сам водій

Незалежно від того, наскільки надійний автомобіль, з ним неминуче з часом виникнуть якісь технічні проблеми. Але замість того, щоб нарікати на невдалий вибір моделі чи невдачу, варто задуматися, чи немає в поломці часткової провини вас самих.

Експерти назвали п’ять несправностей машини, які може мимоволі провокувати водій.

Вихід з ладу двигуна через відсутність прогріву

Двигун внутрішнього згоряння перед тим, як почати працювати максимально ефективно і без наслідків для себе, потребує певного «прогріву». Олія повинна досягти оптимальної температури та заповнити всі зазори, де вона активно використовується.

Не даючи двигуну прогрітися, водій мимоволі викликає його підвищений зношування, що може скоротити його термін служби до 50%.

Поломки каталізатора, системи рециркуляції газів, що відпрацювали, і забруднення сажевого фільтра через їзду на граничних оборотах.

Завищення оборотів також контрпродуктивно, як і їзда на низьких показниках тахометра. Це може провокувати поломку каталічного нейтралізатора, клапана рециркуляції газів, що відпрацювали, і сажевих фільтрів через накопичення вуглецю.

Щоб уникнути таких несправностей, потрібно намагатися тримати стрілку тахометра приблизно посередині шкали оборотів.

Несправності зчеплення через його некоректне використання

Дуже поширена практика серед водіїв машин з МКПП: залишати зчеплення вичавленим на світлофорі або в пробках, щоб швидше рушати з місця. Манера є згубною для його механізмів.

Поломки трансмісії через звичку тримати руку на селекторі КПП

Ця звичка може здатися дуже зручною, але далеко не найприємнішою для деталей коробки. Незалежно від того, наскільки слабким є тиск, механізми системи в довгостроковій перспективі зношуватимуться сильніше, ніж зазвичай, що призведе до вібрації і, можливо, навіть проблем з перемиканням передач.

Несправності підвіски через проїзд по нерівностях «на гальмах»

Використовувати гальмо, щоб скинути швидкість перед ямою або поліцейським, цілком нормальне явище, але варто робити це правильно. При різкому натисканні на педаль машина за інерцією переносить більшу частину своєї ваги на передню вісь, а це означає, що удар про перешкоду буде серйозними наслідками для її підвіски.

У цих ситуаціях найкращим варіантом буде відпускати гальмо прямо перед нерівністю. Так підвіска прийде в нормальне становище і зможе «проковтнути» удар із мінімальною для себе втратою.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025