Статті

Названо 5 поломок автомобіля, причиною яких є сам водій

Незалежно від того, наскільки надійний автомобіль, з ним неминуче з часом виникнуть якісь технічні проблеми. Але замість того, щоб нарікати на невдалий вибір моделі чи невдачу, варто задуматися, чи немає в поломці часткової провини вас самих.

Експерти назвали п’ять несправностей машини, які може мимоволі провокувати водій.

Вихід з ладу двигуна через відсутність прогріву

Двигун внутрішнього згоряння перед тим, як почати працювати максимально ефективно і без наслідків для себе, потребує певного «прогріву». Олія повинна досягти оптимальної температури та заповнити всі зазори, де вона активно використовується.

Не даючи двигуну прогрітися, водій мимоволі викликає його підвищений зношування, що може скоротити його термін служби до 50%.

Поломки каталізатора, системи рециркуляції газів, що відпрацювали, і забруднення сажевого фільтра через їзду на граничних оборотах.

Завищення оборотів також контрпродуктивно, як і їзда на низьких показниках тахометра. Це може провокувати поломку каталічного нейтралізатора, клапана рециркуляції газів, що відпрацювали, і сажевих фільтрів через накопичення вуглецю.

Щоб уникнути таких несправностей, потрібно намагатися тримати стрілку тахометра приблизно посередині шкали оборотів.

Несправності зчеплення через його некоректне використання

Дуже поширена практика серед водіїв машин з МКПП: залишати зчеплення вичавленим на світлофорі або в пробках, щоб швидше рушати з місця. Манера є згубною для його механізмів.

Поломки трансмісії через звичку тримати руку на селекторі КПП

Ця звичка може здатися дуже зручною, але далеко не найприємнішою для деталей коробки. Незалежно від того, наскільки слабким є тиск, механізми системи в довгостроковій перспективі зношуватимуться сильніше, ніж зазвичай, що призведе до вібрації і, можливо, навіть проблем з перемиканням передач.

Несправності підвіски через проїзд по нерівностях «на гальмах»

Використовувати гальмо, щоб скинути швидкість перед ямою або поліцейським, цілком нормальне явище, але варто робити це правильно. При різкому натисканні на педаль машина за інерцією переносить більшу частину своєї ваги на передню вісь, а це означає, що удар про перешкоду буде серйозними наслідками для її підвіски.

У цих ситуаціях найкращим варіантом буде відпускати гальмо прямо перед нерівністю. Так підвіска прийде в нормальне становище і зможе «проковтнути» удар із мінімальною для себе втратою.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025