Статті

Названо 5 поломок автомобіля, причиною яких є сам водій

Share

Незалежно від того, наскільки надійний автомобіль, з ним неминуче з часом виникнуть якісь технічні проблеми. Але замість того, щоб нарікати на невдалий вибір моделі чи невдачу, варто задуматися, чи немає в поломці часткової провини вас самих.

Експерти назвали п’ять несправностей машини, які може мимоволі провокувати водій.

Вихід з ладу двигуна через відсутність прогріву

Двигун внутрішнього згоряння перед тим, як почати працювати максимально ефективно і без наслідків для себе, потребує певного «прогріву». Олія повинна досягти оптимальної температури та заповнити всі зазори, де вона активно використовується.

Не даючи двигуну прогрітися, водій мимоволі викликає його підвищений зношування, що може скоротити його термін служби до 50%.

Поломки каталізатора, системи рециркуляції газів, що відпрацювали, і забруднення сажевого фільтра через їзду на граничних оборотах.

Завищення оборотів також контрпродуктивно, як і їзда на низьких показниках тахометра. Це може провокувати поломку каталічного нейтралізатора, клапана рециркуляції газів, що відпрацювали, і сажевих фільтрів через накопичення вуглецю.

Щоб уникнути таких несправностей, потрібно намагатися тримати стрілку тахометра приблизно посередині шкали оборотів.

Несправності зчеплення через його некоректне використання

Дуже поширена практика серед водіїв машин з МКПП: залишати зчеплення вичавленим на світлофорі або в пробках, щоб швидше рушати з місця. Манера є згубною для його механізмів.

Поломки трансмісії через звичку тримати руку на селекторі КПП

Ця звичка може здатися дуже зручною, але далеко не найприємнішою для деталей коробки. Незалежно від того, наскільки слабким є тиск, механізми системи в довгостроковій перспективі зношуватимуться сильніше, ніж зазвичай, що призведе до вібрації і, можливо, навіть проблем з перемиканням передач.

Несправності підвіски через проїзд по нерівностях «на гальмах»

Використовувати гальмо, щоб скинути швидкість перед ямою або поліцейським, цілком нормальне явище, але варто робити це правильно. При різкому натисканні на педаль машина за інерцією переносить більшу частину своєї ваги на передню вісь, а це означає, що удар про перешкоду буде серйозними наслідками для її підвіски.

У цих ситуаціях найкращим варіантом буде відпускати гальмо прямо перед нерівністю. Так підвіска прийде в нормальне становище і зможе «проковтнути» удар із мінімальною для себе втратою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025