Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025