Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв

В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…

08.10.2025

Nissan Leaf нового покоління: електрокросовер з запасом ходу 702 км

Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…

08.10.2025

На що звернути увагу перед купівлею вживаного автомобіля

Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…

08.10.2025

Як заправляти автомобіль вигідніше: по літрах, за сумою чи до повного

При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…

08.10.2025

Toyota готує компактне крос-купе на базі Corolla

Toyota має намір розширити і без того значну лінійку SUV-моделей компанії випуском нового компактного кросовера.…

08.10.2025

Експерти розповіли, що слід врахувати перед покупкою гібридного автомобіля

Сьогодні вибір автомобіля став набагато ширшим, але водночас і складнішим - експерти радять уважно зважити…

08.10.2025