Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Share

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий електричний кросовер Hyundai показали на відео

Компанія Hyundai показала перший електричний кросовер для Китаю. Новинка дебютує за кілька днів і стане…

26.03.2025

Водіям роз’яснили, коли використання «аварійки» може коштувати штрафу

В мережі поширюються повідомлення про те, що українські водії можуть отримати штраф за «подяку аварійкою»…

26.03.2025

В електромобілях Ford може з’явитися важіль перемикання передач

Незважаючи на те, що електрокари дуже динамічні, а еволюціонують швидше, ніж паливні моделі, маркетологи автовиробників…

26.03.2025

В Україні бензин подешевшав до найнижчого рівня

Ціни на пальне в Україні продовжують знижуватися. За даними «А-95», середня вартість бензину А-95 зменшилась…

26.03.2025

Nissan готує новий 7-місний мінівен та компактний кросовер

Японський автогігант Nissan вирішив підігріти інтерес до свого бренду в Індії та анонсував одразу дві…

26.03.2025

Офіційно представлений оновлений Nissan Micra із запасом ходу понад 400 км

Японський автовиробник Nissan нарешті поділився планами — незабаром з’являться три нові електромобілі, серед яких особливо…

26.03.2025