Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025

Renault та Geely готують великий гібридний кросовер Aurora 2

Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…

19.11.2025

Найпоширеніші помилки при заміні літніх шин і як їх уникнути

Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…

19.11.2025

Новий кросовер Volvo EX90 отримав п’ять зірок Euro NCAP

Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…

19.11.2025

Nissan готує Xterra для боротьби з топовими рамними SUV Toyota

Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…

19.11.2025

Названо найнадійніші позашляховики 2025 року: ці моделі прослужать понад 15 років

Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…

19.11.2025