Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Share

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Корисні речі для авто: що варто мати, а що лише забирає гроші

Автомобіль - твій другий дім, тож зроби його зручним і безпечним. Якщо хочеш почуватися впевнено…

04.07.2025

Polestar готує компактний кросовер на платформі Volvo

Polestar офіційно підтвердив вихід нової моделі - електричного кросовера під назвою Polestar 7, який заплановано…

04.07.2025

Названо 10 витратних матеріалів і запчастин, які часто підробляють

Після погіршення економічної ситуації в країні багато автовласників почали шукати способи зекономити. Власник автомагазину поділився…

04.07.2025

Як міг би виглядати BMW Speedtop, якби став конкурентом китайському Xiaomi YU7

Трохи більше місяця тому BMW показав оригінальний універсал у купейному стилі - концепт під назвою…

04.07.2025

Експерт назвав 5 найнадійніших преміальних автомобілів до 15 тисяч доларів

Прийнято вважати, що придбання старого преміум-автомобіля обернеться численними клопотами. Проте реальний стан справ на вторинному…

04.07.2025

Як дощ і висока вологість впливають на роботу двигуна автомобіля

Багато водіїв помічають, що під час дощу поведінка їхнього автомобіля змінюється. Одні відзначають, що двигун…

04.07.2025