Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Share

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Honda готова до чергового рестайлінгу конкурента Hyundai Solaris

Лінійка Honda на ринках, що розвиваються, включає в себе не тільки добре відомі седани Civic…

09.05.2024

CAR Magazine вибрав найкращий електричний спортивний автомобіль

Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…

09.05.2024

Новий гіперкар Bugatti отримає метровий мотор потужністю 1000 кінських сил

Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…

09.05.2024

Kia придумала нову назву для кросовера дешевше за 500 тисяч гривень

Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…

09.05.2024

Lamborghini зніме з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S

Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…

09.05.2024

Lexus ES натякає на майбутнє електромобілів із ES350e та ES500e

Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…

09.05.2024