Статті

Розкрито 4 фрази, які краще не говорити своєму автомеханіку

Share

Як і у випадку з лікарнями, похід до автомайстерні, як правило, не є приводом для великої радості. Для співробітників автосервісів кожен клієнт – це додатковий дохід. Хоча часом вони не дуже раді деяким питанням, які походять від їхніх джерел заробітку.

Власник іспанського автосервісу ” M2 Motor “, що паралельно працює в ньому механіком, назвав чотири фрази, які можуть сильно дратувати співробітників ремонтних майстерень.

“Машина буде готова до завтрашнього дня?”

Для багатьох людей автомобіль – це засіб пересування, який вони використовують для щоденних поїздок на роботу або для вирішення повсякденних завдань. В інтересах механіка полагодити машину якнайшвидше, щоб звільнити місце для іншої, але в залежності від поломки час ремонту може сильно відрізнятися.

«Іноді люди не розуміють ні обсягу робіт, ні складності операцій, часто чинячи на автомеханіків психологічний тиск».

Скільки мені доведеться за це заплатити?

Коли йдеться про несподівану поломку, автовласник цілком резонно хоче знати, скільки йому доведеться викласти за ремонт машини. Але, за словами автомеханіка, є одне “але”.

«Це цілком нормально, що люди хочуть знати, скільки їм доведеться заплатити ще до того, як проблему вирішено. Існують деталі, які можна закласти в ціну і порахувати, наприклад масло і фільтри. Але коли проблема пов’язана з шумом із головки блоку циліндрів єдина відповідь, яку можна дати на таке запитання: ми розберемо ГБЦ і лише потім з’ясуємо, якою буде ціна ремонту».

«У мене в машині щось працює не так, як має»

Часто механікам доводиться шукати несправність там, де її немає, а сама поломка є плодом уяви недовірливого автовласника.

Іноді нам кажуть, щоб ми відремонтували машину, але що зламалося, пояснити не можуть. Часто це стає причиною конфліктів, оскільки вирішити цю проблему практично неможливо».

“Можна зі своїми запчастинами?”

Купівля запчастин на стороні дозволяє заощадити чималу суму грошей, але в майстернях таких клієнтів зазвичай не люблять. Більше того, деякі СТО взагалі відмовляються приймати в ремонт машини з «лівими» деталями. Ось як цю проблему описує сам автомеханік:

Нещодавно клієнт привіз мені для ремонту машини браковану запчастину. У результаті машині довелося провисіти на витягу ще два зайві дні».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпопулярніші автомобілі світу у 2024 році

За перші дев’ять місяців 2024 року Toyota Corolla стала найпопулярнішим автомобілем у світі, продавши понад…

14.12.2024

Безпека BMW X4 2025 під питанням: у нових авто знайдена тріщина в даху

BMW вирішила відкликати 130 автомобілів моделі X4 2025 року в США через дефект на лівому…

14.12.2024

Як швидко очистити фари: простий спосіб для автолюбителів

Автомобільні фари та сигнали повороту мають бути завжди чистими. Їхній бездоганний стан впливає не тільки…

14.12.2024

Оновлений Toyota RAV4 отримає риси Camry: перший погляд на модель 2026 року

У Мережі вже чимало шпигунських фото майбутнього кросовера Toyota RAV4 (машину тестують і в США,…

14.12.2024

Mercedes-Benz анонсував новий розкішний фургон

Mercedes-Benz оголосив про перехід до нової епохи фургонів, орієнтуючись на преміум-сегмент комерційного транспорту та люксові…

13.12.2024

Volkswagen оновив Tiguan і T-Cross для Європи

Volkswagen розширив у Європі свою лінійку Black Edition, додавши до неї оновлений T-Cross та Tiguan…

13.12.2024