Китайські електрокари більш чутливі до морозів, ніж інші, тому ризик їх поломок при мінусових температурах набагато вищий.
Експерт зазначив, що в електрокарах, випущених у Китаї, часто використовуються більш чутливі до температури та менш стійкі до вібрацій електронні деталі. Термін служби даних компонентів менший, а ризик поломок при низьких температурах вищий, повідомив експерт.
Водночас він зазначив, що конструктивні рішення у китайських електромобілях прості та недорогі. Самі автовиробники, за його словами, часто економлять на них, коли замість автомобільних або промислових компонентів застосовуються більш дешеві комерційні аналоги .
Що стосується решти електрокарів, то загалом, за словами експерта, вони зазвичай комплектуються досить досконалими системами терморегуляції, а тому цілком нормально переносять навіть сильні морози.
“Недовго, але електрокар може витримати навіть вплив вкрай низьких температур , наприклад, -40 градусів”, – розповів експерт.
Завод BMW Group у Регенсбурзі у 2024 році встановив новий рекорд, випустивши 100 000 повністю…
Чи потрібно змінювати тиск у шинах взимку? Якщо слідувати всім інструкціям, то ні. Але завжди…
В Україні поки що не штрафують за те, що в зимовий період катаються на літніх…
Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують…
Skoda планує повернути на ринок модель Yeti як доступний кросовер з сучасним дизайном. Цей автомобіль,…
Українським водіям слід уважно стежити не лише за власними діями на дорозі, але й за…
Leave a Comment