Для сучасних автомашин долив масла в двигуни між його повною заміною – це норма. І чим більше пробіг у транспортного засобу, тим частіше і більше доводиться доливати масло. Є випадки в межах заводської норми, коли доливати доводиться 1 літр масла на тисячу кілометрів .
І ось у чому тут проблема – терміново знайти у продажу масло на долив, ідентичне залитому в двигун , не завжди є можливість. Наприклад, у якомусь містечковому магазині автозапчастин, до якого під’їхав водій під час автоподорожі, ідентичного масла може й не бути.
Експерти радять не зневірятися в такій ситуації. Якщо мова йде лише про разовий підлив невеликої кількості масла, то лити можна що завгодно, повідомляють експерти. Бажано, звичайно, придбати масло тієї ж в’язкості , що у залитого у ваш двигун. Непогано б і вибрати масло, що відповідає тим же вимогам ( ACEA, API, ILSAC ).
Але, якщо робити це періодично, то можуть виникнути проблеми. Кожен силовий агрегат має свої вразливі місця. Наприклад, багато «Фольксвагенів» мають тенденцію до передчасного утворення нагару на кільцях. У машин Nissan страждають клапани. А проблемні місця на “Тойотах” та “Фордах” – це наявність вузьких масляних каналів.
Автовиробники конкретних машин рекомендують масла, які зменшують ймовірність виникнення саме цих проблем , і щоб продовжити термін служби мотора, цим рекомендаціям слід дотримуватися.
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Leave a Comment