Для сучасних автомашин долив масла в двигуни між його повною заміною – це норма. І чим більше пробіг у транспортного засобу, тим частіше і більше доводиться доливати масло. Є випадки в межах заводської норми, коли доливати доводиться 1 літр масла на тисячу кілометрів .
І ось у чому тут проблема – терміново знайти у продажу масло на долив, ідентичне залитому в двигун , не завжди є можливість. Наприклад, у якомусь містечковому магазині автозапчастин, до якого під’їхав водій під час автоподорожі, ідентичного масла може й не бути.
Експерти радять не зневірятися в такій ситуації. Якщо мова йде лише про разовий підлив невеликої кількості масла, то лити можна що завгодно, повідомляють експерти. Бажано, звичайно, придбати масло тієї ж в’язкості , що у залитого у ваш двигун. Непогано б і вибрати масло, що відповідає тим же вимогам ( ACEA, API, ILSAC ).
Але, якщо робити це періодично, то можуть виникнути проблеми. Кожен силовий агрегат має свої вразливі місця. Наприклад, багато «Фольксвагенів» мають тенденцію до передчасного утворення нагару на кільцях. У машин Nissan страждають клапани. А проблемні місця на “Тойотах” та “Фордах” – це наявність вузьких масляних каналів.
Автовиробники конкретних машин рекомендують масла, які зменшують ймовірність виникнення саме цих проблем , і щоб продовжити термін служби мотора, цим рекомендаціям слід дотримуватися.
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…
7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…
Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…
Німецький автоконцерн Audi оголосив, що наступне покоління його флагманських моделей стане ще дорожчим. Причина такого…
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Leave a Comment