Для сучасних автомашин долив масла в двигуни між його повною заміною – це норма. І чим більше пробіг у транспортного засобу, тим частіше і більше доводиться доливати масло. Є випадки в межах заводської норми, коли доливати доводиться 1 літр масла на тисячу кілометрів .
І ось у чому тут проблема – терміново знайти у продажу масло на долив, ідентичне залитому в двигун , не завжди є можливість. Наприклад, у якомусь містечковому магазині автозапчастин, до якого під’їхав водій під час автоподорожі, ідентичного масла може й не бути.
Експерти радять не зневірятися в такій ситуації. Якщо мова йде лише про разовий підлив невеликої кількості масла, то лити можна що завгодно, повідомляють експерти. Бажано, звичайно, придбати масло тієї ж в’язкості , що у залитого у ваш двигун. Непогано б і вибрати масло, що відповідає тим же вимогам ( ACEA, API, ILSAC ).
Але, якщо робити це періодично, то можуть виникнути проблеми. Кожен силовий агрегат має свої вразливі місця. Наприклад, багато «Фольксвагенів» мають тенденцію до передчасного утворення нагару на кільцях. У машин Nissan страждають клапани. А проблемні місця на “Тойотах” та “Фордах” – це наявність вузьких масляних каналів.
Автовиробники конкретних машин рекомендують масла, які зменшують ймовірність виникнення саме цих проблем , і щоб продовжити термін служби мотора, цим рекомендаціям слід дотримуватися.
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Сьогодні Toyota RAV4 є найпопулярнішим кросовером у світі, і в Україні ця модель теж користується…
Навіть уважні та дисципліновані водії можуть отримати штраф під час першої зупинки поліцією, і часто…
Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…
Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…
Leave a Comment