Для сучасних автомашин долив масла в двигуни між його повною заміною – це норма. І чим більше пробіг у транспортного засобу, тим частіше і більше доводиться доливати масло. Є випадки в межах заводської норми, коли доливати доводиться 1 літр масла на тисячу кілометрів .
І ось у чому тут проблема – терміново знайти у продажу масло на долив, ідентичне залитому в двигун , не завжди є можливість. Наприклад, у якомусь містечковому магазині автозапчастин, до якого під’їхав водій під час автоподорожі, ідентичного масла може й не бути.
Експерти радять не зневірятися в такій ситуації. Якщо мова йде лише про разовий підлив невеликої кількості масла, то лити можна що завгодно, повідомляють експерти. Бажано, звичайно, придбати масло тієї ж в’язкості , що у залитого у ваш двигун. Непогано б і вибрати масло, що відповідає тим же вимогам ( ACEA, API, ILSAC ).
Але, якщо робити це періодично, то можуть виникнути проблеми. Кожен силовий агрегат має свої вразливі місця. Наприклад, багато «Фольксвагенів» мають тенденцію до передчасного утворення нагару на кільцях. У машин Nissan страждають клапани. А проблемні місця на “Тойотах” та “Фордах” – це наявність вузьких масляних каналів.
Автовиробники конкретних машин рекомендують масла, які зменшують ймовірність виникнення саме цих проблем , і щоб продовжити термін служби мотора, цим рекомендаціям слід дотримуватися.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment