Для сучасних автомашин долив масла в двигуни між його повною заміною – це норма. І чим більше пробіг у транспортного засобу, тим частіше і більше доводиться доливати масло. Є випадки в межах заводської норми, коли доливати доводиться 1 літр масла на тисячу кілометрів .
І ось у чому тут проблема – терміново знайти у продажу масло на долив, ідентичне залитому в двигун , не завжди є можливість. Наприклад, у якомусь містечковому магазині автозапчастин, до якого під’їхав водій під час автоподорожі, ідентичної масло може й не бути.
Експерти радять не зневірятися в такій ситуації. Якщо мова йде лише про разовий підлив невеликої кількості масла, то лити можна що завгодно, повідомляють експерти. Бажано, звичайно, придбати масло тієї ж в’язкості , що у залитого у ваш двигун. Непогано б і вибрати масло, що відповідає тим же вимогам ( ACEA, API, ILSAC ).
Але, якщо робити це періодично, то можуть виникнути проблеми. Кожен силовий агрегат має свої вразливі місця. Наприклад, багато «Фольксвагенів» мають тенденцію до передчасного утворення нагару на кільцях. У машин Nissan страждають клапани. А проблемні місця на “Тойотах” та “Фордах” – це наявність вузьких масляних каналів.
Автовиробники конкретних машин рекомендують масла, які зменшують ймовірність виникнення саме цих проблем , і щоб продовжити термін служби мотора, цим рекомендаціям слід дотримуватися.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment