Відбулася прем’єра електричного кросовера Kia EV5. Новинка – це батарейна альтернатива Sportage, яку будуть виробляти в Китаї та продавати у всьому світі. Зовні Kia EV5 практично точно повторює однойменний концепт, за винятком дрібних деталей. Технічні характеристики Kia поки тримає в секреті, але деякі подробиці про начинку серійного EV5 вже є: в його основі лежить платформа E-GMP, і на першому етапі кросовер буде доступний з безальтернативним заднім приводом і єдиним 218-сильним електромотором.
За габаритами EV5 можна порівняти з довгобазним Sportage, який продається в Китаї: в довжину він досягає 4,6 метра при колісній базі 2,75 метра. У кросовера п’ятимісний салон, який значно спрощений і адаптований до серійного виробництва в порівнянні з інтер’єром однойменного концепту , представленого навесні цього року.
У «товарного» EV5 єдиний прямокутний кластер цифрової «приладки» та екрана мультимедійної системи, передня рельєфна панель і бічні дефлектори складної форми. З незвичайних рішень – центральний підлокітник, який інтегрований у пасажирське крісло. Крім того, для електрокара буде недоступне оздоблення натуральною шкірою: Kia запропонує лише екокожу та кілька видів тканин у різних колірних рішеннях.
Згідно з сертифікаційними документами, кросовер оснащений літій-залізно-фосфатною батареєю ємністю 82 кіловат-години, на одному заряді якої він проїжджає до 600 кілометрів. Для Китаю поки заявлено лише одномоторну версію з електродвигуном на задній осі, який розвиває 218 кінських сил. При цьому за межами КНР модель можуть запропонувати і з потужнішою двомоторною установкою.
Kia EV5 надійде у продаж восени цього року і стане другим електромобілем лінійки EV у КНР після EV6. На 2024 рік у Китаї заплановано запуск EV9. А з 2025-го по 2027-й у продаж надійдуть ще три «зелені» моделі: компактний кросовер, седан та середньорозмірний кросовер.