На Автомобільному тижні в Монтереї (Каліфорнія, США) преміальна марка Acura представила свій перший серійний електромобіль – кросовер ZDX. Новинка, створена за підтримки концерну General Motors, дебютувала одразу у двох виконаннях — стандартному та «зарядженому» Type S. Вона надійде у продаж на початку наступного року за ціною від 60 тисяч доларів.
Acura ZDX – п’ятиметровий спортивний кросовер з триметровою колісною базою. За розмірами та низкою технічних параметрів його можна порівняти з співплатформним Cadillac Lyriq, але дизайн у новинки оригінальний – розроблений у лос-анджелеській студії Акура. Електромобіль отримав глуху п’ятикутну лицьову панель з підсвічуванням контуру, фари Jewel Eye з ходовими вогнями Chicane, колісні диски на 20 та 22 дюйми.
У салоні на передній панелі встановлені два екрани: 11-дюймова панель приладів Precision Cockpit і тачскрин інформаційно-розважального комплексу на 11,3 дюйма. У мультимедійну систему спочатку інтегровані сервіси Google, передбачено бездротове підключення Android Auto та Apple CarPlay.
Також до стандартної комплектації входять акустична система Bang & Olufsen з 18 динаміками та фірмовий пакет систем безпеки та розумних помічників AcuraWatch. Його розширена версія 360+ включає нові для марки функції: автопарковник і автопілот Hands Free Cruise, що дозволяє прибирати руки з керма на певних американських дорогах (аналог Super Cruise від Cadillac).
Базова версія електромобіля називається Acura ZDX A-Spec і оснащується єдиним 340-сильним електромотором, що обертає задні колеса. За попередніми розрахунками, повного заряду безальтернативної батареї ємністю в 102 кіловат-години повинно вистачати на 523 км за методикою EPA. У двомоторній повнопривідній версії, потужність якої поки не уточнюється, запас ходу скоротиться до 507 км.
У старшої Acura ZDX Type S два електромотори загально розвивають 500 к.с., що робить її найпотужнішим кросовером в історії бренду. Серед інших особливостей «гарячого» електромобіля — 22-дюймові колеса (також найбільші у Акура), передні гальмівні механізми Brembo з 400-міліметровими дисками та шестипоршневими супортами, пневмопідвіска з адаптивними амортизаторами. Дальність пробігу на одному заряді становить 463 км. Динамічні характеристики ще розкрито.
Як і у випадку з Cadillac Lyriq, блок акумуляторів Acura ZDX підтримує зарядний струм потужністю до 190 кіловат. Підключившись до відповідного терміналу, молодший задньопривідний електромобіль зможе за 10 хвилин відновити запас енергії, якого вистачить на 130 км шляху.
Продавати кросовер планують через новий маркетплейс Acura Home Electrification, прийом замовлень відкриється наприкінці року, перші доставки – на початку 2024-го. За попередньою оцінкою виробника, ціни на ZDX Type S починатимутися з 70 тисяч доларів.