Попит на дизельні автомобілі неухильно знижується останніми роками після скандалу з дизельним двигуном. В той час, як машини на важкому паливі ніколи не були особливо популярні у Північній Америці, автомобілі з дизельним двигуном та позашляховики були справжнім хітом у Європі близько п’яти років тому. Проте минулого місяця продаж електромобілів вперше в історії перевершив постачання дизельних моделей на Старому континенті, але це не означає, що автовиробники збираються відмовитися від цієї технології. Фактично, Mazda заявляє, що залишить такі агрегати у своїй моторній гамі доти, доки цього хочуть клієнти.
Торік японська компанія здивувала галузь, випустивши два нові рядні шестициліндрові двигуни, у тому числі 3,3-літровий дизель з турбонаддувом. У Європі він доступний для CX-60, де його пікова потужність становить до 251 кінської сили і працює як м’який гібрид. Це великі цифри для середньорозмірного кросовера непреміум-класу в Європі.
«Якщо клієнти хочуть дизельне паливо, доки ми можемо ефективно дотримуватись норм викидів, поки ми можемо це робити, ми хотіли б продовжувати постачати дизельні двигуни», — цитує CarExpert керівника програми Mazda CX-90 Міцуру Вакія.
Історично склалося так, що дизельні двигуни завоювали популярність завдяки своїй паливній економічності та нижчим викидам вуглекислого газу порівняно з бензиновими аналогами. Однак різке зрушення споживчих переваг сприяло зміні цих критеріїв. За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), у 2017 році на частку дизельних автомобілів припадало приблизно 44 відсотки частки ринку нових автомобілів у Європейському союзі.