Автомобіль, представлений поки тільки у вигляді закамуфльованого передсерійного зразка, стане довшим, вищим і ширшим за попередника і буде найбільшим MINI в історії бренду. Заявлено, що новинка стане лаконічнішою за дизайном та декором, а в конструкції широко використовуватимуться вторинні матеріали — для обробки салону застосують перероблений пластик, а колісні диски зроблять з переробленого алюмінію, повідомляє Express .
В основу кросовера ляже платформа UKL, яка дозволить використовувати як двигуни внутрішнього згоряння, так і електромотори. Електричні Countryman Electric технічно будуть уніфіковані з BMW iX1 – передньопривідний передньомоторний Countryman E отримає 191-сильний мотор, а повнопривідні двомоторні Countryman SE All4 оснастять 313-сильною силовою установкою та батареєю на 64,7 кВтг із запасом ходу.
Передсерійні зразки електромобіля пройшли програму випробувань не лише на асфальтових дорогах загального користування, гоночних трас та закритих полігонів, а й на пересіченій місцевості. У Шотландії новий MINI Countryman проїхав ґрунтовими і кам’янистими путівцями, а також подолав випробування бродами.
Випуск нового MINI Countryman Electric налагодять у Німеччині. Прем’єра кросовера відбудеться до кінця 2023 року.