Mazda3 попереднього покоління, а також Mazda CX-3 у великій кількості з’являються в США. За оцінками, близько 227 335 автомобілів потрапили під сервісну акцію.
У період з червня 2015 року по червень 2017 року японський автовиробник стежив за ситуацією. Зростаюче число скарг на спотворене і/або мерехтливе зображення камери заднього виду спонукало Mazda почати розслідування зазначених проблем. Ще вісім скарг було отримано зі США до березня 2020 року.
У травні 2020 року корпорація Mazda Motor визначила основну причину спотвореного та/або мерехтливого зображення камери заднього виду як зношення контактів роз’єму. Mazda дійшла висновку, що загрози безпеці немає.
Замість того, щоб одразу ж випустити відкликання, дилерам по всій країні було розіслано рекомендації з технічного обслуговування, які містили рекомендації з діагностики та усунення вищезазначених проблем. Однак Канада наполягла на початку відкличної кампанії.
Mazda не змогла вибратися з цієї ситуації, і на засіданні комітету з аудиту якості було ухвалено рішення про відкликання автомобілів Mazda3 і CX-3, вироблених відповідно до специфікацій США. На цьому ринку Mazda відомо про один позов про незначний матеріальний збиток і дев’ять випадків аварій. Вважається, що 3 відсотки з 227 335 автомобілів, відкликаних у США, мають зазначені проблеми.
Сьогодні, 19 липня, дилерам було доручено оглянути як камеру заднього виду, так і джгут проводів. Якщо з камерою заднього виду все гаразд, до джгута проводів буде додано лише ущільнення кріплення, щоб запобігти зносу контакту роз’єму. У разі прояву дефекту камеру заднього виду, що поставляється Panasonic, буде замінено камерою заднього виду новішої конструкції.