Силові установки електромобілів можуть приголомшити будь-кого. Їхні невеликі габарити, а також невелика вага, яка дає змогу займати менше місця, дають змогу буквально літати асфальтом. Нові Volkswagen ID.7 і CUPRA Tavascan випустили новий привід, настільки компактний, що ніщо не говорить про його високу продуктивність.
Але саме британці з компанії Helix зайшли ще далі. Фірма відповідає за новий електродвигун, який настільки малий, що неможливо подумати про те, що він приховує приголомшливу віддачу. Відомий як “SPX177”, він є результатом замовлення неназваної компанії, але цифри, які він демонструє, натякають на Lotus. Тому що відомо, що вони вже мали багато спільного з розробкою ексклюзивного Evija, 100% електричного гіперкара, який пропонує реальну запаморочливу продуктивність.
Маючи вагу всього 41 кілограм, електродвигун повинен видавати максимальну потужність 650 кВт. Ця цифра відповідає 884 к.с., які необхідно підтримувати у всіх режимах, але технологія Helix показала, що він може запропонувати понад 952 к.с., наголосивши, що “у нього є потенціал для ще більшого збільшення”.
Експерти спеціального розділу X-Division компанії Helix пояснили, що електродвигун спроєктований так, щоб мати вбудовану систему охолодження, яка є одним із реальних ключів до того, щоб постійно забезпечувати таку високу потужність.
Однією з ключових особливостей цього SPX177 є те, що це трифазний двигун, який розподіляє свою потужність через два інвертори, компонент, який перетворює напругу постійного струму через шість високовольтних шлангів. Щоб дати вам уявлення про складне завдання і про те, на що було витрачено два роки, до 41 кілограма, який він важить, входять 13 кг інвертора, тому сам двигун важить лише 25,7 кг. Більш ніж на сім менше, ніж вага двигуна Bugatti Veyron потужністю 1 200 к.с.