Керівник лабораторії захисту від викрадення, повідомив, що китайські автомобілі мають набагато слабший захист від викрадення порівняно з європейськими марками. Зломщики можуть отримати доступ до коду, необхідного для розблокування автомобіля, лише знаючи VIN-номер машини.
Експерт пояснив, що за допомогою VIN-номера китайського автомобіля можна отримати PIN-код від виробника, який дає змогу обійти іммобілайзер. Ця вразливість стає можливою завдяки доступу до коду через дилера або його придбання на Aliexpress. Таким чином, за VIN-номером можна отримати код, що відповідає конкретному автомобілю.
Експерт зазначив, що ця проблема актуальна практично для всіх китайських автомобілів, які широко представлені на російському ринку, таких як Haval, Tank, Geely, Chery, а також їхніх брендів Omoda і Exeed. Згідно з його уточненнями, існує обладнання, здатне витягувати код для доступу до іммобілайзера з електронних блоків автомобіля.
Експерт зробив висновок, що китайські автокомпанії прагнуть знизити виробничі витрати, і хоча вони можуть мати численні красиві дисплеї в салоні, їхні штатні захисні системи не є достатньо надійними з точки зору запобігання викраденню.