Latin NCAP, неурядова організація, яка проводить краш-тести автомобілів, що продаються в Латинській Америці та Карибському басейні, представляє ще один результат краш-тесту цього разу для однієї моделі. Тест зазнав нового Citroën C3, який показав нульовий результат з безпеки, не отримавши жодної зірки і з дуже низькими оцінками за захист дорослих та дітей. Це третя модель Stellantis, яка отримала таку низьку оцінку після Fiat Argo і Cronos в 2021 році.
Неурядова організація стверджує, що Citroën C3 показав поганий захист в області грудей водія і трохи краще для пасажира, вказуючи, що це може бути наслідком відсутності ременів безпеки. Незважаючи на те, що конструкцію було оголошено нестабільною, область ніг отримала «адекватну» оцінку, другу найкращу з можливих.
У разі захисту дітей результат був хорошим під час краш-тесту, запобігаючи контакту манекенів з деталями автомобіля. Тим не менш, Latin NCAP звинувачує ISOFIX у тому, що ISOFIX не має маркування відповідно до вимог, і деякі дитячі автокрісла не можуть бути встановлені правильно. Існує також проблема відсутності перемикача для відключення передньої подушки безпеки з боку пасажира, що унеможливлює використання дитячого крісла в передньому ряду.
Бічний удар був дуже спірним моментом через високий ризик відкриття дверей після зіткнення. На відео видно, як вони практично повністю відчинилися, що призвело б до нових травм.
Якщо в цьому результаті є якийсь гарний момент, то це те, що Citroën C3 показав себе краще, ніж Fiat Argo і Cronos. Французький хетчбек отримав у середньому 31% за захист дорослих, 12% за дітей, 50% за захист пішоходів та 35% за системи безпеки. Дует Fiat отримав 24%, 10%, 37% та 7% відповідно.