Німецька організація Dekra, що активно працює з місцевим авторитетним автомобільним виданням Autobild, з 2014 року перевіряє надійність машин, тестуючи їх упродовж 100 000 кілометрів. При досягненні цієї позначки автомобілі проходять процедуру повного аналізу.
Залежно від того, в якому стані знаходяться всі деталі машини – виставляються оцінки, пише Wheel News.
16) BMW 540i xDrive (універсал)
- Дефектні області: 25;
- Рейтинг: 3;
Список поломок цієї моделі BMW до 100 000 км пробігу включив вихід з ладу кермового управління, нерівну роботу двигуна, а також виявлений в ході розбирання диск проміжної опори карданного валу, що тріснув.
15) Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4
- Дефектні області: 25;
- Рейтинг: 3;
Протягом 100 тисяч кілометрів кросовер Ford стикався з безліччю дрібних несправностей. Так, наприклад, на 39 000 кілометрів відбулася поломка моторчиків склоочисників, а на 50 000 км виявилася тріщина в картері трансмісії. Під час розбирання фахівців здивували сильно закоксовані впускні канали, які спричинили зниження потужності до фінальної частини тестів.
14) Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost
- Дефектні області: 27;
- Рейтинг: 3;
Проблемою, яка сильно вплинула на підсумкову оцінку цього універсала Ford, став ослаблений гвинт інтеркулера. Якби не цей дефект, то машина отримала б набагато вищий бал.
13) Kia Karens 1.7 CDTi
- Дефектні області: 29;
- Рейтинг: 3-;
Навіть у проміжному звіті після стандартних 100 000 кілометрів цей кросовер Kia отримав оцінку 3 з мінусом. У ході цього відрізка в ньому вийшли з ладу датчики паркування, підшипник, а також акумулятор. Крім того, розібравши машину, сервісмени знайшли сліди іржі в її багажнику.
12) Renault Clio Grandtour TCe 90
- Дефектні області: 29;
- Рейтинг: 3-;
Поломки до 100 000 км: вихід з ладу SD-карти навігаційної системи, мультимедійної системи, збої в роботі трансмісії, сильне зношування матеріалів салону.
11) Seat Leon 1.6 TDI
- Дефектні області: 29;
- Рейтинг: 3-;
На пробігу 80 тисяч км відбулася серйозна механічна поломка коробки передач, відзначено сильну корозію колісних арок і маточок.
10) Suzuki Vitara S
- Дефектних областей: 29;
- Рейтинг: 3-;
Безліч поломок, що вимагають звернення до сервісу, включаючи відмову двигуна.
9) Ford Grand C-Max 2.0 TDCi
- Дефектних областей: 30;
- Рейтинг: 3-;
Проблеми з електронікою, яка торкнулася навігаційної системи, що не відображає картинку. Корозія штекера керування турбокомпресором.
8) BMW i3
- Дефектних областей: 31;
- Рейтинг: 3-;
Неякісний кабель заряджання батареї. Несправність датчика тиску, який дозволяє відкрити лючок для заряду тягового акумулятора.
7) Volkswagen Golf 1.4 TSI
- Дефектних областей: 32;
- Рейтинг: 3-;
Після 100 000 кілометрів у “Гольфа” накопичилося 12 позицій несправності. Збої торкнулися роботи системи автоматичних склопідйомників, дисплея, системи старт-стоп та інших. Крім того, передні амортизатори почали текти, а подвійне зчеплення роботизованої трансмісії вийшло з ладу.
6) Citroen C4 Cactus PureTech 110
- Дефектних областей: 34;
- Рейтинг: 4+;
Поломки коробки передач та системи запалення.
5) Chevrolet Orlando LT+2.0 TD
- Дефектних областей: 35;
- Рейтинг: 4+;
Тріснули втулки приводного валу. Сильні ушкодження 6-діапазонної автоматичної трансмісії.
4) BMW 218i Active Tourer
- Дефектних областей: 39;
- Рейтинг: 4;
На 36 000 кілометрів пробігу у майстерні виявили несправний підшипник коленвала. 3-циліндровий двигун двічі після запуску потрапляв в аварійний режим. Вийшов з ладу диск зчеплення.
3) Audi Q3 2.0 TDI quattro
- Дефектні області: 42;
- Рейтинг: 4;
На 27 000 кілометрів двигун Q3 кілька разів переходив в аварійний режим через несправність лямбда-зонда. На 51 000 км відбулася поломка системи рециркуляції газів, що відпрацювали, а на 100 тисячах – трансмісії.
2) Subaru XV 2.0 D
- Дефектні області: 44;
- Рейтинг: 4;
Зчеплення, що передчасно вийшло з ладу, корозія кромок деталей шасі, дефекти водійського сидіння, розбовтана обшивка крісел лише мала частина того, що виявили німецькі експерти в цьому Subaru за 100 000 км пробігу.
1) Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
- Дефектні області: 52;
- Рейтинг: 5;
Ослаблений болт кріплення натягувача ременя ГРМ призвів до пошкодження двигуна незадовго до подолання ним позначки 100 000 кілометрів пробігу. Крім того, двічі були проблеми з механізмами кермового управління і втратою охолоджуючої рідини.