Німецький автовиробник не відмовиться від своєї легендарної моделі, продовжуючи її електрифікувати. Тому новий Golf знову попався фотошпигунам під час тестів у спекотній Південній Європі, що є ідеальним місцем для випробування всіх систем і особливо гібридної силової установки, що підключається, якій оснащений цей прототип.
Про те, що це гібридний «Гольф», говорить кришка зарядного порту, встановлена на лівому передньому плавнику, деталь. Фари вже показують більш однорідну форму, яку вони набули, і вони також тонші, мають світлодіодну стрічку в центральній частині та синю верхню кромку, типову для електрифікованих моделей. Не приховується і піктограма ГТЕ.
Решітка радіатора стала більшою і втратила характерні п’ять світлодіодних точок, розташованих по кутах. Тепер натомість вона має стільникову структуру. Червоні гальмівні супорти видають спортивний характер моделі. Компакт відрізняється непомітними змінами в бампері, особливо хромованою планкою внизу.
З повністю оновленим інтер’єром, який ми вже бачили на борту моделі, оновлений Volkswagen Golf GTE з’явиться одночасно з традиційними версіями ДВС, вперше випустивши акумулятор з додатковою ємністю 13 кВт/год, який дозволяє збільшити електричну автономію, зберігаючи при цьому продуктивність в 245 л. с. Попереду німецька фірма має важливий світовий дебют — новий Tiguan, тому компакт стане однією з новинок у першій половині 2024 року, щоб не затьмарити презентацію та вихід на ринок нового позашляховика, заплановані на кінець року.